Baby ligger i skråleje, hva så?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.877 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

MarieLouise

Hej piger

Jeg var til læge idag (er 31 uger henne), og baby ligger i skråleje med hovedet ned til højre.. Har I oplevet dette og hvad sker der hvis hun ikke flytter sig ned?

Noget andet er, at jeg skal til scanning tirsdag fordi min moderkage havde en lille snip ned foran fødselsgangen til MD scanningen. I tilfælde af at den ikke har flyttet sig, ved I så om det ender i PKS?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Miss T

Hvis baby bliver ved med at ligge i skråleje, vil de lave vendingsforsøg før noget andet, men baby kan jo stadig nå at vende sig.

Anmeld

8. juli 2011

Happiness

MarieLouise skriver:

Hej piger

Jeg var til læge idag (er 31 uger henne), og baby ligger i skråleje med hovedet ned til højre.. Har I oplevet dette og hvad sker der hvis hun ikke flytter sig ned?

Noget andet er, at jeg skal til scanning tirsdag fordi min moderkage havde en lille snip ned foran fødselsgangen til MD scanningen. I tilfælde af at den ikke har flyttet sig, ved I så om det ender i PKS?

Min moderkage lå på samme måde, men den havde rykket sig ved kontrolscanningen. Det gør de i langt de fleste tilfælde. Men ja, hvis den ikke har rykket sig, så bliver det højt sandsynligt pks, da baby ellers ikke kan komme ud.

Men mon ikke den har rykket sig Krydser for dig

Anmeld

8. juli 2011

MarieLouise

Happiness skriver:

Min moderkage lå på samme måde, men den havde rykket sig ved kontrolscanningen. Det gør de i langt de fleste tilfælde. Men ja, hvis den ikke har rykket sig, så bliver det højt sandsynligt pks, da baby ellers ikke kan komme ud.

Men mon ikke den har rykket sig Krydser for dig

Jeg satser også på at den har flyttet sig da hun sagde at det var meget meget lidt den lå foran.. Hun var selv rimelig positiv omkring det,  så mon ikke den har det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.