puuuha... om 5 dage sker det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.456 visninger
12 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Kamulla

ja om 5 dage skal jeg have lavet min brystreducerende OP..

valgte Roskilde privat hospital og har en blanding af at jeg glæder mig samt jeg frygter smerterne...

jer der har fået det lavet... vågnede i bare op fra nakosen med smerter??? 

kunne godt tænke mig nogle råd og sådan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. juli 2011

Mette.

Camillas-Copenhagen.com skriver:

ja om 5 dage skal jeg have lavet min brystreducerende OP..

valgte Roskilde privat hospital og har en blanding af at jeg glæder mig samt jeg frygter smerterne...

jer der har fået det lavet... vågnede i bare op fra nakosen med smerter??? 

kunne godt tænke mig nogle råd og sådan

Puha, jeg kan godt forstå det må være nervepirende, men også skønt hvis det er noget du har ventet på at få tid til. 

Jeg kender desværre ingenting til det, da jeg aldrig har været i narkose, men jeg håber det hele kommer til at gå lige som det skal. 

Anmeld

11. juli 2011

Kamulla

Mette. skriver:

Puha, jeg kan godt forstå det må være nervepirende, men også skønt hvis det er noget du har ventet på at få tid til. 

Jeg kender desværre ingenting til det, da jeg aldrig har været i narkose, men jeg håber det hele kommer til at gå lige som det skal. 

mange tak

ja det hele falder sammen nu med planlægning som i forvejen var rodet og sparsom.. så nu må vi se hvad der sker 

Anmeld

11. juli 2011

Mette.

Camillas-Copenhagen.com skriver:

mange tak

ja det hele falder sammen nu med planlægning som i forvejen var rodet og sparsom.. så nu må vi se hvad der sker 

Sådan ender det altid, men i sidste ende skal det jo nok gå. Du må sørge for at have nogen omkring dig som kan være lidt ekstra omsorgsfulde de første dage.

Anmeld

11. juli 2011

LISBETH:-)

Følger med da jeg har ville have samme operation i bum bum ja det bliver vel snart 15 år. Jeg har dog ville vente til jeg havde fået børn og det har jeg nu - langt om længe!

Held og lykke!

Anmeld

11. juli 2011

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Kender intet til det, vil bare ønske dig held og lykke

Det må være rart når det virkelig er noget man ønsker sig

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld

12. juli 2011

sharin

Hej, allerførst, så rigtig meget held og lykke - du skal nok blive rigtig glad for det

Jeg har arbejdet hos en plastikkirurg i 2 1/2 år, så har med tiden oplevet en del patienter komme ud fra operationsstuen efter sådan et indgreb... Som jeg har oplevet det, er det meget individuelt hvordan og hvor meget folk har ondt, men lige meget hvad er det ikke nogen fornøjelse Tror at det bedste du kan gøre er at lytte til din læges råd om at holde dig i ro, ikke bevæge armene alt for meget og så tage din smertestillende kontinuerligt. Der er riiiigtig mange som glemmer at tage den fast og først gør det når det begynder at gøre rigtig ondt... Det er åndssvagt, for jeg tør godt sige at du nok vil føle at du har brug for det

Min veninde fik det lavet inde "hos os" og havde temmelig ondt, men hun siger til gengæld nu - ca. 6-7 mdr. efter at det har været det hele værd. Og hun har altså fået de SMUKKESTE bryster i verden. Hun siger at det føles som at have fået en halv "ny" overkrop pga. vægtforandringen og fordi at brysterne ikke hænger så meget mere (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan dine ser ud  )

Husk støtte BHen og mest af alt giv dem ro... Rigtig meget og tag penicillinen og lad være med at pille ved plastrene

Der hvor jeg har arbejdet (sluttede for 1 1/2 uge siden) har patienterne kun været lykkelige for det til deres afsluttende kontroller - trods av og ubehag

Rigtig meget held og lykke!

Anmeld

12. juli 2011

Kamulla

sharin skriver:

Hej, allerførst, så rigtig meget held og lykke - du skal nok blive rigtig glad for det

Jeg har arbejdet hos en plastikkirurg i 2 1/2 år, så har med tiden oplevet en del patienter komme ud fra operationsstuen efter sådan et indgreb... Som jeg har oplevet det, er det meget individuelt hvordan og hvor meget folk har ondt, men lige meget hvad er det ikke nogen fornøjelse Tror at det bedste du kan gøre er at lytte til din læges råd om at holde dig i ro, ikke bevæge armene alt for meget og så tage din smertestillende kontinuerligt. Der er riiiigtig mange som glemmer at tage den fast og først gør det når det begynder at gøre rigtig ondt... Det er åndssvagt, for jeg tør godt sige at du nok vil føle at du har brug for det

Min veninde fik det lavet inde "hos os" og havde temmelig ondt, men hun siger til gengæld nu - ca. 6-7 mdr. efter at det har været det hele værd. Og hun har altså fået de SMUKKESTE bryster i verden. Hun siger at det føles som at have fået en halv "ny" overkrop pga. vægtforandringen og fordi at brysterne ikke hænger så meget mere (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan dine ser ud  )

Husk støtte BHen og mest af alt giv dem ro... Rigtig meget og tag penicillinen og lad være med at pille ved plastrene

Der hvor jeg har arbejdet (sluttede for 1 1/2 uge siden) har patienterne kun været lykkelige for det til deres afsluttende kontroller - trods av og ubehag

Rigtig meget held og lykke!

tusind tak for svar.. er ved at gå ud af mit gode skind lige nu.. sønnen er afleveret hos en veninde og imorgen skal jeg have indgrebet.. puha.. 

det bare svært når man har en dreng på 3 år og er alene mor.. den første tid her ville jeg få noget hjælp og så kommer han i BH resten af tiden så jeg kan bruge dagen på at sunde mig og have ondt og så være lidt mor for ham når han kommer hjem... suk...

det skræmmer mig bare at jeg jo ikke ved hvor længe jeg har ondt... er ved at tude over jeg jo ikke kan sætte hår det næste lange stykke tid.. det lidt noget lort da jeg lider af ekstremt hårtab og man kan se det hvis jeg ikke ahr mine ekstentions i.. men dem kan jeg sjovt nok ikke sætte i.. syntes det hele er lidt uoverskueligt nu.. men det skal jo overståes... nu ahr jeg ventet mange år på at endelig kunne få det gjort

Anmeld

13. juli 2011

sharin

Ih jeg kan virkelig godt forstå dig og det er sgu heller ikke sjovt! Men... To ting

1) Glæd dig over at du ikke skal have implantater, for der er det alleraller værste du kan gøre at løfte armene og sætte samt bære (din søn etc.) ... Så risikerer du simpelthen at såret går op og implantatet kan begynde at presse sig ud...

2) De første par dage efter operationen tvivler jeg på at du har super meget overskud til overhovedet at tænke på dit hår... Efterfølgende kan du nok godt sætte dem i, hvis du bare giver dig tid... Det handler enormt meget om at lytte til sin krop.

Vi har haft nogle patienter som har været virkelig friske efter den slags indgreb - altså så friske som man nu kan være.. Og de er taget hjem og har klaret sig selv helt... Det har så selvfølgelig været piger/kvinder uden børn... Tror du skal gøre noget ud af at fortælle din søn at du ikke kan bære på ham og sådan... Hvis han pludselig laver en bevægelse eller lign. som gør ondt eller som kommer til at skade et af sårene...

Tænk på hvilken lettelse det bliver for dig at få det overstået! Det er garanteret ikke så slemt som du forestiller dig - det er så så så normalt at være hundered inden sådan en operation.... Men som sagt, så tror jeg virkelig, virkelig at du bliver lykkelig!

Jeg  fingre for dig og sender masser og masser af tanker i din retning! Og så glæder jeg mig til at høre hvordan det er gået dig!!

Anmeld

13. juli 2011

sharin

Forresten - du har været igennem en fødsel.... Det bliver peanuts det her

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.