Hej, allerførst, så rigtig meget held og lykke - du skal nok blive rigtig glad for det 
Jeg har arbejdet hos en plastikkirurg i 2 1/2 år, så har med tiden oplevet en del patienter komme ud fra operationsstuen efter sådan et indgreb... Som jeg har oplevet det, er det meget individuelt hvordan og hvor meget folk har ondt, men lige meget hvad er det ikke nogen fornøjelse
Tror at det bedste du kan gøre er at lytte til din læges råd om at holde dig i ro, ikke bevæge armene alt for meget og så tage din smertestillende kontinuerligt. Der er riiiigtig mange som glemmer at tage den fast og først gør det når det begynder at gøre rigtig ondt... Det er åndssvagt, for jeg tør godt sige at du nok vil føle at du har brug for det 
Min veninde fik det lavet inde "hos os" og havde temmelig ondt, men hun siger til gengæld nu - ca. 6-7 mdr. efter at det har været det hele værd. Og hun har altså fået de SMUKKESTE bryster i verden. Hun siger at det føles som at have fået en halv "ny" overkrop pga. vægtforandringen og fordi at brysterne ikke hænger så meget mere (nu ved jeg selvfølgelig ikke hvordan dine ser ud
)
Husk støtte BHen og mest af alt giv dem ro... Rigtig meget og tag penicillinen og lad være med at pille ved plastrene 
Der hvor jeg har arbejdet (sluttede for 1 1/2 uge siden) har patienterne kun været lykkelige for det til deres afsluttende kontroller - trods av og ubehag 
Rigtig meget held og lykke!
Anmeld