Hvilken barnevognssele kan i anbefale

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. juli 2011

Christina.78

jeg har en babydan klik sele.

det er den jeg bedst kan li fordi den er så simpel at indstille. den er super nem at spænde, og man kan nemt regulere størrelsen afhængig af hvor meget tøj barnet har på netop den dag

også her..og paSSER perfekt til min guldklump..

og ja, selen skal reguleres ofte uanset hvilket mærke det bliver

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

CA

kamtok skriver:

Vi har en Thorn kliksele og er meget glade for den. Der er kun stofstykke på ryggen, og det er ikke tykt, så vores ellers varme dreng bliver ikke mere varm af den.

Den er jeg enig i! Vi er meget glade for vores! Han er en varm dreng, og den er ikke noget problem overhovedet.

Anmeld

9. juli 2011

grønbæk

For dælen hvor er I bare gode Men hvilken sele er det I har jer som har den med lynlås?? Link please

Anmeld

9. juli 2011

*A*

kamtok skriver:

Vi har en Thorn kliksele og er meget glade for den. Der er kun stofstykke på ryggen, og det er ikke tykt, så vores ellers varme dreng bliver ikke mere varm af den.

Jeg har også to thorn klikseler. Den ene af mine drenge er også en varm dreng, men idet stoffet på ryggen er tyndt så sveder han ikke...

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

Christina.78 skriver:

også her..og paSSER perfekt til min guldklump..

og ja, selen skal reguleres ofte uanset hvilket mærke det bliver

ja lige præcis. jeg bruger dem også i min dagplejevogn, da børnene ikke har faste pladser så det skal være hurtigt at tilpasse selen til det enkelte barn

Anmeld

9. juli 2011

K&S

Jeg har denne her fra BabyDan og er super glad for den  Jeg har også købt en til DP´en

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. juli 2011

kamtok

grønbæk skriver:

For dælen hvor er I bare gode Men hvilken sele er det I har jer som har den med lynlås?? Link please

Kan ikke linke til en med lynlås, men vil også anbefale en med kliklås, da den ikke er ligeså nem at åbne som en kliklås

http://www.thornprodukterne.dk/p90.asp 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.