God sommer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

606 visninger
8 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Marco2

Hej alle tøsepiwer.

Vil lige ønske Jer alle en rigtig god sommer. Vi tager i sommerhus imorgen og jeg er derfor ikke på.

Så ha' det rigtig godt til vi "høres" ved.

Og så lige et par pics af Smillamusen. Hun er sååå dejlig .
- Men det synes vi vel alle om vores børn

Glade sommerhilsner fra AG

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Sofia

Rigtig dejlig sommer!! Vi tager også på ferie, så er nok heller ikke så meget på de kommende uger! Hvor ser hun dejlig ud Smile-Smilla, sikke meget fint hår hun har fået

Lige lidt sommerbilleder af Alfred også!

KNUS

Anmeld

8. juli 2011

Maria-s

Rigtig god sommer til dig også! Og sikke dejlige billeder! Hvor er der sket meget siden vi så hende på Slapperas! Smile-Smilla ( "Sofia" ) Det er hermed hendes navn fremover For det er da nogle dejlige smile billeder

Anmeld

8. juli 2011

Maria-s

Sofia skriver:

Rigtig dejlig sommer!! Vi tager også på ferie, så er nok heller ikke så meget på de kommende uger! Hvor ser hun dejlig ud Smile-Smilla, sikke meget fint hår hun har fået

Lige lidt sommerbilleder af Alfred også!

KNUS

Dejlige billeder Må jeg lige spørge: Hvor er den HAT fra, som han har på på 2. sidste billede??? Den er da for cool!!!

Anmeld

8. juli 2011

Sofia

Maria-s skriver:

Dejlige billeder Må jeg lige spørge: Hvor er den HAT fra, som han har på på 2. sidste billede??? Den er da for cool!!!

TAK Det er som end bare en h&mer til 50 kr. De har flere slags i samme model

Anmeld

8. juli 2011

piadas

Jamen rigtig god sommer herfra også!

Vi skal kun et par dage i Danland i Sønderjylland i næste uge, og så til Vildbjerg cup i uge 31, men vi har jo også været i Disneyland - det er vist vores sommerferie, selv om det allerede er to måneder siden!

Så mig slipper I ikke for!

Anmeld

8. juli 2011

Sofia

piadas skriver:

Jamen rigtig god sommer herfra også!

Vi skal kun et par dage i Danland i Sønderjylland i næste uge, og så til Vildbjerg cup i uge 31, men vi har jo også været i Disneyland - det er vist vores sommerferie, selv om det allerede er to måneder siden!

Så mig slipper I ikke for!

Uh - Vildbjerg Cup - jeg blev nummer 2 et år.. det var tider!

Anmeld

8. juli 2011

piadas

Sofia skriver:

Uh - Vildbjerg Cup - jeg blev nummer 2 et år.. det var tider!

Sejt nok!

Ja, det er virkelig sjovt - vi var dernede for første gang sidste år, hvor Olivers hold fik bronze, så det bliver spændende, om de kan forsvare den i år.

Ungerne hygger sig i hvert fald uanset hvad, og det gør vi voksne (uh, det lød gammelt) også!

Anmeld

9. juli 2011

Lilje82

Også rigtig god sommer herfra

Skønne billeder - Her har kæresten 3 ugers ferie nu og nøøøj hvor skal vi nyde det, vi skal et par dage i sommerhus i uge 30, så håber på godt vejr.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.