Øøøøøv strækmærker :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

415 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

lycly

Øv øv øv ØV ! Har lige opdaget 4 små strækmærker på maven under navlen . De er ikke særlig tydelige, men de er der og de KLØØØR ! Er 38+5, er SÅ tæt på terminen og så kommer de nu. Øv bøv, bare jeg ikke går for meget over tid, for så kan jeg da nå at få mange strækmærker

Nå, skulle bare lige ud med det, er virkelig trist over det. Er kun 20, og har mange somre på stranden foran mig, hvor jeg gerne vil kunne vise mig i bikini (er meeeget forfængelig) ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Happiness

Øv hvor surt, når du nu er så tæt på målet! MEN jeg har altså hørt at de bliver meget lyse, og stort set ikke er til at ses. Så tror ikke du skal være så ked!

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

De bliver hurtigt mindre at se

Jeg ser på dem som et tegn på, at jeg har fået et dejligt barn.

En anden herinde har skrevet, at det er en tatovering hendes søn har givet hende Dejlig positivt

Anmeld

8. juli 2011

MortilCilas

Luna F. skriver:

Øv øv øv ØV ! Har lige opdaget 4 små strækmærker på maven under navlen . De er ikke særlig tydelige, men de er der og de KLØØØR ! Er 38+5, er SÅ tæt på terminen og så kommer de nu. Øv bøv, bare jeg ikke går for meget over tid, for så kan jeg da nå at få mange strækmærker

Nå, skulle bare lige ud med det, er virkelig trist over det. Er kun 20, og har mange somre på stranden foran mig, hvor jeg gerne vil kunne vise mig i bikini (er meeeget forfængelig) ..

De kan hurtigt komme .. min mave flækked helt om til lænden, og jeg var 19 da jeg fødte min søn, plus lår, knæhaser og ned af lægen, bryster og balder

Anmeld

8. juli 2011

Kamulla

ja det er træls.. jeg har selv en hel del.. og var 19 da jeg fik dem under min graviditet jeg var meget forfængelig.. nu er min søn 3 år og jeg selv 23.. tror du ligesom vender dig til det og bliver ligeglad... jeg tænker ikke meget over dem mere, og intet skal stoppe mig for at hoppe i en bikini.. så må folk glo

jeg kan endda også tage ud af døren uden makeup og sat hår.. noget jeg ALDRIG kunne drømme om før.. men nu rør det mig ikke

ja strækmærker kunne være fedt at undgå, mn nu når man så får dem, så tænk over symbolet.. og hvorfor du fik dem.. de er jo ikke kommet af overvægt eller lignene.. det er symbol på du har bådet dit barn i maven

Anmeld

8. juli 2011

lycly

Tak for jeres positivitet og opmuntring

Jeg vænner mig nok til dem, lige nu er det bare rigtig surt . Men det jo ikke jordens undergang. Jeg har en mand der elsker mig, og som flere af jer siger, de er kommet pga. mit barn .

Så jeg skal nok komme over det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.