så har jeg været til MD scanning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
2 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

babyMark

er der andre end mig, der har været det på det sidste?

Det var en rigtig fin oplevelse. Min mand og jeg havde haft en hård week-end inden, hvor vi begge var syge og jo havde vores dreng at skulle tage os af, min mand prøver at starte som selvstændig - og jeg blev stukket af en bi tre steder! Så havde smidt mange sure kommentarer efter ham!

Så nu turde han ikke få kønnet at vide, selvom vi egentlig havde aftalt at han skulle vide det - og det skulle jeg ikke. Men nu er der så ingen af os der ved det

Scanningsdamen var sådan lidt kontant og sagde også at det tjekkede vi da bare selv, når den kom ud

og det håber jeg så kommer til at være sådan. Fik akut kejsersnit sidste gang, så kunne være fedt med en alm fødsel og så hele den der oplevelse af at få baby op på maven og ikke være bedøvet eller i et koldt operationslokale... og vi har jo udstyr til en baby

Men nu skal jeg tjekkes nogle flere gange, da jeg havde svær uopdaget svangerskabsforgiftning næste gang. Så får en scanning mere i uge 23 og 34 og så tager de jævnligt blodprøver.

Og i uge 34 ligger vi så en plan sammen med lægerne. Men udgangspunktet er en alm - dog overvåget fødsel, hvor man skal have en ctg måler på hele tiden og der skal være en jordemoder. Det synes jeg egentlig bare er fedt eftersom jeg har hørt flere historier om gravide, der har følt sig meget overladt til sig selv.

Sidste gang var jeg indlagt 16 døgn, så ville egentlig bare gerne hjem med det samme denne gang, men det får jeg ikke lov til. Jeg skal nok lige regne med at være der et par døgn, så de kan se at jeg ikke udvikler et eller andet efter fødslen - forståeligt nok. Og så kan jeg måske også lige få amningen igang, når de ikke er en storebror til at ville have sin mor...

Men hold da op hvor jeg glæder mig til november til den lille baby kommer. Men nu skal sommeren bare nydes sammen med min skønne søn - mens manden sveder over arbejdet...

God dag til alle jer derude!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Ludo

Jeg var til MD for en uge siden og alt så fint ud

Min mand vil heller ikke vide kønnet så det bliver en overraskelse til den tid. Jeg har rigtig mange plukveer så jeg skal også scannes og tjekkes i uge 23. De er bange for at jeg føder for tideligt ligsom min datter er født i uge 35+4 og min søn er født 38+5 og var lidt små, og det vil de jo ikke have skulle ske denne gang, der må den lille godt være lidt større så jeg er også på ekstra undersøgelser..

God sommer

Anmeld

8. juli 2011

Madam Blå

Dejligt at MD gik godt Det bliver spændende at finde ud af, hvem der gemmer sig derinde så. Har du en fornemmelse eller et gæt?

Godt at de følger dig tæt, når du tidligere har haft svangerskabsforgiftning. Lad os håbe at i slipper for det denne gang Så du kan få din første fødsel uden komplikationer.

Vi har også været til MD for et par uger siden. Og vi venter stadig en pige Var lidt bange for hvor min moderkage lå, men den ligger heldigvis fint, og skal nok rykke sig længere op inden fødslen. Så jeg satser også på en helt normal fødsel til den tid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.