er der andre end mig, der har været det på det sidste?
Det var en rigtig fin oplevelse. Min mand og jeg havde haft en hård week-end inden, hvor vi begge var syge og jo havde vores dreng at skulle tage os af, min mand prøver at starte som selvstændig - og jeg blev stukket af en bi tre steder! Så havde smidt mange sure kommentarer efter ham!
Så nu turde han ikke få kønnet at vide, selvom vi egentlig havde aftalt at han skulle vide det - og det skulle jeg ikke. Men nu er der så ingen af os der ved det 
Scanningsdamen var sådan lidt kontant og sagde også at det tjekkede vi da bare selv, når den kom ud 
og det håber jeg så kommer til at være sådan. Fik akut kejsersnit sidste gang, så kunne være fedt med en alm fødsel og så hele den der oplevelse af at få baby op på maven og ikke være bedøvet eller i et koldt operationslokale... og vi har jo udstyr til en baby 
Men nu skal jeg tjekkes nogle flere gange, da jeg havde svær uopdaget svangerskabsforgiftning næste gang. Så får en scanning mere i uge 23 og 34 og så tager de jævnligt blodprøver.
Og i uge 34 ligger vi så en plan sammen med lægerne. Men udgangspunktet er en alm - dog overvåget fødsel, hvor man skal have en ctg måler på hele tiden og der skal være en jordemoder. Det synes jeg egentlig bare er fedt eftersom jeg har hørt flere historier om gravide, der har følt sig meget overladt til sig selv.
Sidste gang var jeg indlagt 16 døgn, så ville egentlig bare gerne hjem med det samme denne gang, men det får jeg ikke lov til. Jeg skal nok lige regne med at være der et par døgn, så de kan se at jeg ikke udvikler et eller andet efter fødslen - forståeligt nok. Og så kan jeg måske også lige få amningen igang, når de ikke er en storebror til at ville have sin mor...
Men hold da op hvor jeg glæder mig til november til den lille baby kommer. Men nu skal sommeren bare nydes sammen med min skønne søn - mens manden sveder over arbejdet...
God dag til alle jer derude!