Var ude på svangerklinikken igår efter at have snakket med en af min svigermors dp børns mor som arbejder derude.
Så vi skulle komme 20.30 og så ville de kigge på det.
Først skulle jeg aflever en urin prøve som jeg jo var ganske sikker på var fin, hvilket den også var. men det kom hun først efter 1 time og fortalt, så sætter hun CTG-kurve som så skal kære en 1 times tid igen. og allerede efter 15min kommer jdm ind og hun kigger på mig som om noget er helt galt, hun syntes bare jeg hvade mange plukveer og at lille pigen var pænt aktiv. dette måtte jeg jo bekræftige hende i. hun var så ikke så glad for dem af dem som har styrke som veer.
Ligger så med CTG i den time hvor efter hun sige at dem skal vi nok lige holde lidt mere øje med, så hvis de blev ved og ar haft nogle ret grimme nogle i nat og i dag igen. isør når jeg bevæger mig. Ved ikke helt hvor længe jeg skulle se tiden an, men nu giver jeg det weekenden over og så må jeg jo se hvordan det går.
Men har kun åbnet mig knap ½ cm
syntes godt nok det er tidlig at have så mange plukveer, men hvade jeg jo også med Nicklas hvor de flere gange troede jeg var ved at gå i fødsel.
Anmeld