Nå tøser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

559 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

SaNiNa

Var ude på svangerklinikken igår efter at have snakket med en af min svigermors dp børns mor som arbejder derude.

Så vi skulle komme 20.30 og så ville de kigge på det.

Først skulle jeg aflever en urin prøve som jeg jo var ganske sikker på var fin, hvilket den også var. men det kom hun først efter 1 time og fortalt, så sætter hun CTG-kurve som så skal kære en 1 times tid igen. og allerede efter 15min kommer jdm ind og hun kigger på mig som om noget er helt galt, hun syntes bare jeg hvade mange plukveer og at lille pigen var pænt aktiv. dette måtte jeg jo bekræftige hende i. hun var så ikke så glad for dem af dem som har styrke som veer.

Ligger så med CTG i den time hvor efter hun sige at dem skal vi nok lige holde lidt mere øje med, så hvis de blev ved og ar haft nogle ret grimme nogle i nat og i dag igen. isør når jeg bevæger mig. Ved ikke helt hvor længe jeg skulle se tiden an, men nu giver jeg det weekenden over og så må jeg jo se hvordan det går.

Men har kun åbnet mig knap ½ cm

syntes godt nok det er tidlig at have så mange plukveer, men hvade jeg jo også med Nicklas hvor de flere gange troede jeg var ved at gå i fødsel.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Kofoed.

Det lyder da ikke alt for godt.

Håber hun bliver derinde en måneds tid endnu, så lungerne i hvert fald er klar af sig selv.

Anmeld

8. juli 2011

***S***

Puha det var tidligt!

Håber du ikke har for mange smerter! Og at lille pigen bliver hvor hun skal en månedstid endnu!!

Anmeld

8. juli 2011

SaNiNa

Tak piger har været en tur derude igen idag. og der er stadig godt gang i mine plukveer så skal holde mig så meget i ro som mulig.

så godt manden snart har weekend selvom han skal arbejde over.

Har fået lidt feber samtidig så nu de ved at tjekke nogle blodprøver også da jeg jo samtidig er så ufattelig træt hele tiden kan sove hele tiden.

Håber lille pigen bliver derinde i en 10 ugers tid endnu.

Anmeld

8. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Var ude på svangerklinikken igår efter at have snakket med en af min svigermors dp børns mor som arbejder derude.

Så vi skulle komme 20.30 og så ville de kigge på det.

Først skulle jeg aflever en urin prøve som jeg jo var ganske sikker på var fin, hvilket den også var. men det kom hun først efter 1 time og fortalt, så sætter hun CTG-kurve som så skal kære en 1 times tid igen. og allerede efter 15min kommer jdm ind og hun kigger på mig som om noget er helt galt, hun syntes bare jeg hvade mange plukveer og at lille pigen var pænt aktiv. dette måtte jeg jo bekræftige hende i. hun var så ikke så glad for dem af dem som har styrke som veer.

Ligger så med CTG i den time hvor efter hun sige at dem skal vi nok lige holde lidt mere øje med, så hvis de blev ved og ar haft nogle ret grimme nogle i nat og i dag igen. isør når jeg bevæger mig. Ved ikke helt hvor længe jeg skulle se tiden an, men nu giver jeg det weekenden over og så må jeg jo se hvordan det går.

Men har kun åbnet mig knap ½ cm

syntes godt nok det er tidlig at have så mange plukveer, men hvade jeg jo også med Nicklas hvor de flere gange troede jeg var ved at gå i fødsel.

Øv, det lyder da ikke godt Og du har oven i købet åbnet dig? Skal du så der ind igen eller hvordan?

Da jeg var inde med mange plukveer sagde de nemlig også at det var viiiirkelig mange - men livmoderhalsen blev ikke forkortet og jeg åbnede mig ikke, så derfor var de ikke bekymrede.

Håber det hele forholde sig i ro til du når termin!

Anmeld

9. juli 2011

SaNiNa

Katte87 skriver:

Øv, det lyder da ikke godt Og du har oven i købet åbnet dig? Skal du så der ind igen eller hvordan?

Da jeg var inde med mange plukveer sagde de nemlig også at det var viiiirkelig mange - men livmoderhalsen blev ikke forkortet og jeg åbnede mig ikke, så derfor var de ikke bekymrede.

Håber det hele forholde sig i ro til du når termin!

Plukveer er jo som sådan ikke farlige, men er med til at hjælpe kroppen på vej mod fødslen. Det er først når de begynder at nive hvilket min jo gør.

Jeg har ikke nogen fast tid, skal vurdere selv om det bliver værre eller bedre og hvis de ikke går i sig selv i løbet af et par dage skal jeg kontakte dem igen.

Er ikke bange for plukveerne er mere bange det at de niver så meget som de gør, skal jo helst ikke gå i fødsel endnu

Anmeld

11. juli 2011

Ka+Ma=Be

Sanne og Nicklas skriver:

Plukveer er jo som sådan ikke farlige, men er med til at hjælpe kroppen på vej mod fødslen. Det er først når de begynder at nive hvilket min jo gør.

Jeg har ikke nogen fast tid, skal vurdere selv om det bliver værre eller bedre og hvis de ikke går i sig selv i løbet af et par dage skal jeg kontakte dem igen.

Er ikke bange for plukveerne er mere bange det at de niver så meget som de gør, skal jo helst ikke gå i fødsel endnu

Jah, det var præcis det jeg tænkte på. Blyppen må gerne lige blive der inde lidt endnu! Er der sket noget siden sidst? Jeg har jo lige været lidt fraværende de sidste par dage.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.