Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvor mange af jer har været til første lægebesøg og hvad synes I om oplevelsen? Hvor langt var/er I henne ved undersøgelsen?
Jeg skal selv på mandag (8+3) og igen næste tirsdag (9+4) til henholdsvis blodprøve og undersøgelse. Jeg glæder mig helt vildt, tror det hele bliver meget mere virkeligt bagefter
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
hej ven sidst var jeg dernede da jeg var 8+6 henne, men der mistede jeg desværre i uge 12
der syntes jeg det var rigtig hyggeligt og det er jo en rigtig dejlig ting at gå til lægen med, i stedet for at komme derned med en sygdom eller sådan noget
nu er jeg jo så 8+1 henne og for at det hele forløber fint.... jeg skal til første lægebesøg når jeg er 9+5 henne denne gang, men det er mest fordi lægen er på ferie og lige skal tilbage først, men jeg glæder mig... glæder mig dog endnu mere til NF skanningen hvor jeg skal se den bette for første gang
Min læge er på ferie så jeg skal først ind d. 26 og der er jeg 11+0, jeg glæder mig rigtig meget, især fordi jeg er så bange for at babyen af en eller anden grund ikke er derinde mere, eller at jeg får SA er bekymret hele tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128