Første lægebesøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

912 visninger
3 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

LilleMie

Hvor mange af jer har været til første lægebesøg og hvad synes I om oplevelsen? Hvor langt var/er I henne ved undersøgelsen?

Jeg skal selv på mandag (8+3) og igen næste tirsdag (9+4) til henholdsvis blodprøve og undersøgelse. Jeg glæder mig helt vildt, tror det hele bliver meget mere virkeligt bagefter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. juli 2011

Nille-pigen

hej ven sidst var jeg dernede da jeg var 8+6 henne, men der mistede jeg desværre i uge 12  

der syntes jeg det var rigtig hyggeligt og det er jo en rigtig dejlig ting at gå til lægen med, i stedet for at komme derned med en sygdom eller sådan noget

nu er jeg jo så 8+1 henne og  for at det hele forløber fint.... jeg skal til første lægebesøg når jeg er 9+5 henne denne gang, men det er mest fordi lægen er på ferie og lige skal tilbage først, men jeg glæder mig... glæder mig dog endnu mere til NF skanningen hvor jeg skal se den bette for første gang

Anmeld

17. juli 2011

cinderella

Min læge er på ferie så jeg skal først ind d. 26 og der er jeg 11+0, jeg glæder mig rigtig meget, især fordi jeg er så bange for at babyen af en eller anden grund ikke er derinde mere, eller at jeg får SA   er bekymret hele tiden

Anmeld

25. juli 2011

Trunte<3

Så har jeg været til det første læge tjeck. og vandrejournalen er blevet startet.

Jeg er i dag 9+6.

Blodtryk: 128/88
Vægt: har tabt ca 2 kg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.