hjælp og råd søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. juli 2011

Anonym trådstarter

Århhhh fuck... Jeg stoppede med at ryge for en mdr. siden alt gået godt og nemt og er glad for dette... MEENNNN!!!!!!!!!!!!! Pludselig er jeg blevet influenza agtig rysteture svimmel HIDSIG halv psykotisk (kastede med sten i arrigskab) hvad F..... sker der???? Er der nogen af jer X-rygere der har oplevet noget lign. og pleace sig det går væk igen jeg er simpelthen for stædig til at begynde på at ryge igen... JEG ER FAKTISK VILDT BANGE FOR MIG SELV PT...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Anonym trådstarter

den forsvandt hutigt

Anmeld

8. juli 2011

trunte89

Har ingen erfaringer, men tænker, om det ikke er en form for abstinenser ?

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Har ingen erfaringer, men tænker, om det ikke er en form for abstinenser ?

kan det være SÅ slemt??

Anmeld

8. juli 2011

trunte89

Anonym skriver:

kan det være SÅ slemt??

Jeg ved det desværre ikke, tænker bare hvertfald det med rysteture og svimmel lyder som det. Og synes også, at man tit høre om voldsomme humørsvingninger i forbindelse emd rygestop.
Men jeg kender ingen som har været stærke nok til at holde op med at ryge. Så erfaring har jeg desværre ikke.

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Jeg ved det desværre ikke, tænker bare hvertfald det med rysteture og svimmel lyder som det. Og synes også, at man tit høre om voldsomme humørsvingninger i forbindelse emd rygestop.
Men jeg kender ingen som har været stærke nok til at holde op med at ryge. Så erfaring har jeg desværre ikke.

?? jamen jeg forstår jo ikke hvorfor kroppen reagere sådan når man er glad for bslutningen og IKKE vil ryge mere her mener jeg det depressions lign.

Anmeld

8. juli 2011

trunte89

Anonym skriver:

?? jamen jeg forstår jo ikke hvorfor kroppen reagere sådan når man er glad for bslutningen og IKKE vil ryge mere her mener jeg det depressions lign.

Hm næ, men der er jo vel stadig en masse afhængighedsskabende og giftige stoffer deri som din krop 'mangler' nu du er stoppet. Og det kunne jeg forestille mig den reagere på.

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Hm næ, men der er jo vel stadig en masse afhængighedsskabende og giftige stoffer deri som din krop 'mangler' nu du er stoppet. Og det kunne jeg forestille mig den reagere på.

ja du har ret men de sympt. skulle nikotin præp./hjælpemidlerne jo tage  

Anmeld

8. juli 2011

trunte89

Anonym skriver:

ja du har ret men de sympt. skulle nikotin præp./hjælpemidlerne jo tage  

Ja okay, havde jeg ikke lige set du tog. Hm, håber, at der kommer nogle på banen med noget erfaring som kan hjælpe dig.
Men synes det er super flot du ikke falder i igen pga dette. Håber det snart stopper

Anmeld

8. juli 2011

Anonym trådstarter

trunte89 skriver:

Ja okay, havde jeg ikke lige set du tog. Hm, håber, at der kommer nogle på banen med noget erfaring som kan hjælpe dig.
Men synes det er super flot du ikke falder i igen pga dette. Håber det snart stopper

tak det håber jeg bestemt også...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.