Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Heej piger.Her til aften fandt jeg en knude under armhulen :/ Er SUPER nervøs, da der STRAKS kommer ordet "KRÆÆÆFT" ind i hjernen på mig!!!!Den er øm, og nok 1 cm i diameter.. 1-2 cm måske.. Er der nogen der har en idé om hvad det måtte være??!?!?!?! Har jeg grund til bekymring?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hævet mælkekirtel, betændelse, kræft.... Hvis knuden ikke forsvinder og du er bekymret, så kontakt din læge
Kan måske også bare være en byld..
Havde selv en i venstre armhule der var øm og hård, det var en talgkirtel. De kommer bl.a. af hyppig barbering. Og de kan forsvinde af sig selv som min gjorde, eller også skal de skæres væk!
MissChrista skriver: Heej piger.Her til aften fandt jeg en knude under armhulen :/ Er SUPER nervøs, da der STRAKS kommer ordet "KRÆÆÆFT" ind i hjernen på mig!!!!Den er øm, og nok 1 cm i diameter.. 1-2 cm måske.. Er der nogen der har en idé om hvad det måtte være??!?!?!?! Har jeg grund til bekymring?
Skift deodorant og se om ikke den forsvinder. Som nævnt herover kan det sagtens være en hævet lymfekirtel grundet irritation over din deo. Jeg har prøvet det samme. Hvis du kan, så gå helt uden deo i en periode, ellers vælg en svanemærket :-)
Det kan være meget andet end kræft!
Men hvis det var mig ville jeg få den tjekket af lægen... hellere være på den sikre side
Det kan jo være mange ting, såsom fedtknude osv.
Men for at du kan være 100% sikker, skal du altså ringe og få din egen læge til at tjekke det. Folk kan kun gisne om, hvad det er - og det får du det ikke bedre af, så afsted med dig!!!
har selv lige været ved læge i mandags og få tjekket nogle knuder...og fik at vide at hvis de er ømme er det meget usansynligt at det kan være kræft....men syntes du skal få det tjekket så du kan få ro i sindet...
laver lige et fælles svar:
tusinde tak for svarene jeg vil bestille tid ved lægen mandag , hvis den stadig er som den er i dag.. vil også prøve at gå uden deo et stykke tid - er jo bare på barsel, så det går nok hihi ..
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128