Hjælp hjælp hjælp, skal finde den bedste gave ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

426 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. juli 2011

metski83

Jeg skal finde den bedste gave til min kære mor, som har 25 års jubilæum, om to uger.

Vi vil gerne give hende en form for oplevelse, evt. på selve dagen.

Er der nogen der evt. har en super god ide ?

Ville virkelig blive glad for lidt hjlælp

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Hasselnødden

metski83 skriver:

Jeg skal finde den bedste gave til min kære mor, som har 25 års jubilæum, om to uger.

Vi vil gerne give hende en form for oplevelse, evt. på selve dagen.

Er der nogen der evt. har en super god ide ?

Ville virkelig blive glad for lidt hjlælp

Prøv at se her engang: http://www.smartbox.dk/oplevelsesgaver?utm_source=google&utm_medium=CPC&utm_term=oplevelser%20dk&utm_content=S1310073350_ADOGOE_AGI231_ADI1489_TRMb3BsZXZlbHNlciUyMGRr_RFDd3d3Lmdvb2dsZS5kaw%3d%3d&utm_campaign=DK+-+Generique_ESV 

Måske dét kunne inspirere dig?

Hvis det var en fødselsdag havde jeg været mere kreativ, men du skriver jubilæum - så har det vel med arbejdet at gøre?

Og har du tænkt på om andre måske også planlægger/har planlagt noget på selve dagen?

Og til sidst, tillykke med hende

Anmeld

7. juli 2011

metski83

Fru Petersen - Mor til Elias skriver:

Prøv at se her engang: http://www.smartbox.dk/oplevelsesgaver?utm_source=google&utm_medium=CPC&utm_term=oplevelser%20dk&utm_content=S1310073350_ADOGOE_AGI231_ADI1489_TRMb3BsZXZlbHNlciUyMGRr_RFDd3d3Lmdvb2dsZS5kaw%3d%3d&utm_campaign=DK+-+Generique_ESV 

Måske dét kunne inspirere dig?

Hvis det var en fødselsdag havde jeg været mere kreativ, men du skriver jubilæum - så har det vel med arbejdet at gøre?

Og har du tænkt på om andre måske også planlægger/har planlagt noget på selve dagen?

Og til sidst, tillykke med hende

Tak skal du have.

Hun har frabedt sig at blive fejret på hendes arbejde. Så det er min lillebror, min far, min kæreste og jeg der vil overraske hende på dagen, og fejre hende.

Anmeld

9. juli 2011

metski83

Er der flere som har nogle gode ideer ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.