Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal finde den bedste gave til min kære mor, som har 25 års jubilæum, om to uger.
Vi vil gerne give hende en form for oplevelse, evt. på selve dagen.
Er der nogen der evt. har en super god ide ?
Ville virkelig blive glad for lidt hjlælp
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
metski83 skriver: Jeg skal finde den bedste gave til min kære mor, som har 25 års jubilæum, om to uger. Vi vil gerne give hende en form for oplevelse, evt. på selve dagen. Er der nogen der evt. har en super god ide ? Ville virkelig blive glad for lidt hjlælp
Prøv at se her engang: http://www.smartbox.dk/oplevelsesgaver?utm_source=google&utm_medium=CPC&utm_term=oplevelser%20dk&utm_content=S1310073350_ADOGOE_AGI231_ADI1489_TRMb3BsZXZlbHNlciUyMGRr_RFDd3d3Lmdvb2dsZS5kaw%3d%3d&utm_campaign=DK+-+Generique_ESV
Måske dét kunne inspirere dig?
Hvis det var en fødselsdag havde jeg været mere kreativ, men du skriver jubilæum - så har det vel med arbejdet at gøre?
Og har du tænkt på om andre måske også planlægger/har planlagt noget på selve dagen?
Og til sidst, tillykke med hende
Fru Petersen - Mor til Elias skriver: Prøv at se her engang: http://www.smartbox.dk/oplevelsesgaver?utm_source=google&utm_medium=CPC&utm_term=oplevelser%20dk&utm_content=S1310073350_ADOGOE_AGI231_ADI1489_TRMb3BsZXZlbHNlciUyMGRr_RFDd3d3Lmdvb2dsZS5kaw%3d%3d&utm_campaign=DK+-+Generique_ESV Måske dét kunne inspirere dig? Hvis det var en fødselsdag havde jeg været mere kreativ, men du skriver jubilæum - så har det vel med arbejdet at gøre? Og har du tænkt på om andre måske også planlægger/har planlagt noget på selve dagen? Og til sidst, tillykke med hende
Tak skal du have.
Hun har frabedt sig at blive fejret på hendes arbejde. Så det er min lillebror, min far, min kæreste og jeg der vil overraske hende på dagen, og fejre hende.
Er der flere som har nogle gode ideer ?
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128