MoarMaiken skriver:
Er der nogle herinde der bruger det??
Måske forældre til børn med handicaps..
Jeg kunne godt tænke mig at vide om man kan komme på et "kursus" af en art? 
Jeg har arbejdet i en special børnehave og skæbnen ville at jeg fandt en mand med et handicappet barn, så jeg har haft rigtig meget med tegn til tale at gøre. Jeg er også begyndt at bruge det til min søn nu, så jeg forhåbentlig kan kommunikere med ham når han kan udtrykke sig med det og derved undgå frustrationer.
Nu ved jeg ikke hvad din baggrund er, men hvis du er forældre til et barn med handicap, så kan du søge kommunen om kurser i det, de skal betale hvis det er vurderet at det vil være godt for barnet. Ellers vil jeg VARMT anbefale den bog der hedder Tegn til Børn. Den kan købes for små 30 kr og jeg har MEGET glæde af den. Tegninger der viser hvordan man gør tegnene og der er mange! Derudover er der en hjemmeside der hedder: www.nettegnsprog.dk og du kan komme på dit helt eget baby tegn kursus på www.babyhuset-tutti.dk/kurser . Ved ikke hvad din forbindelse er, men ellers er der mange muligheder for at lære TTT, hvis du har et handicappet familiemedlem. Hvis det er til brug for dit barn, så er det jo for egen regning 
Anmeld