Viborg sygehus - Jer der har fået kejsersnit...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.675 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Mira0911

Mest til Jer som her flergangsfødende på Viborg sygehus og har fået kejsersnit... 

Som 2. gangsfødende på Viborg sygehus, hvor lang tid skal man blive på Viborg sygehus efter et kejsersnit? 

Hvor hurtigt kom du hjem efter dette? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Mira0911

op... den røg væk... 

Anmeld

7. juli 2011

Hvem?

Mira0911 skriver:

Mest til Jer som her flergangsfødende på Viborg sygehus og har fået kejsersnit... 

Som 2. gangsfødende på Viborg sygehus, hvor lang tid skal man blive på Viborg sygehus efter et kejsersnit? 

Lidt svært at sige, da jeg "fødte" i uge 34, men som udgangspunkt indtil du kan klare dig selv

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

SanneBoe skriver:

Lidt svært at sige, da jeg "fødte" i uge 34, men som udgangspunkt indtil du kan klare dig selv

Okey... Jeg må leve med at det bliver sådan, selv jeg har en datter i forvejen.... 

Håber jo selvfølgelig stadig at det ikke bliver ks... Det er ren og skær bare et spørgsmål og ren nysgerrighed... 

Anmeld

7. juli 2011

Hvem?

Mira0911 skriver:

Okey... Jeg må leve med at det bliver sådan, selv jeg har en datter i forvejen.... 

Håber jo selvfølgelig stadig at det ikke bliver ks... Det er ren og skær bare et spørgsmål og ren nysgerrighed... 

Kender det godt, har selv en søn der kun var 11 mdr, da vi fødte nr. 2 - så det var rigtig rigtig hårdt, jeg har dog sltid været hurtigt over begge mine Aks'er, dagen efter var jeg i hopla

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Kender det godt, har selv en søn der kun var 11 mdr, da vi fødte nr. 2 - så det var rigtig rigtig hårdt, jeg har dog sltid været hurtigt over begge mine Aks'er, dagen efter var jeg i hopla

Kom du hjem dagen efter aks anden gang? 

Anmeld

7. juli 2011

Hvem?

Mira0911 skriver:

Kom du hjem dagen efter aks anden gang? 

Nej, for han er født i uge 34, så det var 3 uger på neo, første gang kom jeg hjem efter 3 dage, ville meget gerne have været hjemme dagen efter, men jeg skulle blive da jeg sku ha antibiotika hver 3. time i 3 dage.

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

SanneBoe skriver:

Nej, for han er født i uge 34, så det var 3 uger på neo, første gang kom jeg hjem efter 3 dage, ville meget gerne have været hjemme dagen efter, men jeg skulle blive da jeg sku ha antibiotika hver 3. time i 3 dage.

Årh... Læste lige for hurtigt... 

Ja så er der ikke så meget at gøre... 

Vi lå på Neo en uge... De mente i Silkeborg at Julie havde en maveinfektion, så vi blev overflyttet til neo med det samme og hun fik behandling... I Viborg kunne de så ikke finde noget infektion på hende, hun fik en behandling for at være på den sikre side... 

Anmeld

7. juli 2011

Hvem?

Mira0911 skriver:

Årh... Læste lige for hurtigt... 

Ja så er der ikke så meget at gøre... 

Vi lå på Neo en uge... De mente i Silkeborg at Julie havde en maveinfektion, så vi blev overflyttet til neo med det samme og hun fik behandling... I Viborg kunne de så ikke finde noget infektion på hende, hun fik en behandling for at være på den sikre side... 

NU har jeg født begge på Viborg, og ska vi har nr. 3. blir det helt sikkert også Viborg igen, de er super dygtige og kanon søde.

(VI er li langt til Randers og Viborg), så det er jo egentlig lige meget hvor, men Viborg er suuuuuper!

Anmeld

7. juli 2011

mamiolvi

Mira0911 skriver:

Da Jeg var til samtale omkring pks sagde lægen at jeg måtte tage hjem når jeg selv føler mig klar ... men at man kan være der en til to nætter... der står måske noget om det på vibarn.dk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.