Jonte 14 mdr - billedspam og update

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.308 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Rosa

Jonte er nu 14 måneder. Han er simpelthen fuld af krudt, temperament og nysgerrighed. En vaskeægte Prins af Det Hele og Mere Til!!! 

Han taler stadig meget med tegn og der kommer stille og roligt nye til. Sidste nye tegn er "telefon" som han bruger uafbrudt og peger på højtalere, kameraer og fjernebetjeninger såvel som mobilerne som er det absolut mest spændende på denne jord. Han peger og siger så "Ooooh!" (=hallooooo = telefon) 

Han går stadig ikke mere end 4-5 skridt selv uden støtte og det er MEGET sjældent at han giiiider. Helst vil han skubbe rundt med en gåvogn hele dagen, men han bliver STIKtosset når den "går på grund" og jeg er ærligt talt ved at være lidt slidt af at rende rundt og rykke den for ham fordi han råber op til jeg kommer... 

Vi har været i sommerhus ved Skallerup Klit med Momse, Moster og Onkel Anders, og her er lidt billeder fra det 2. møde med Vesterhavet og en masse små hyggestunder hvor han bare ser så dejlig ud at jeg må dele! 

Kh

Rosa

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

JustAnotherName

Skønne billeder - Dejlige dreng!

Anmeld

7. juli 2011

Sakris

Han er da bare total skøn 

Anmeld

7. juli 2011

Skouboe

Totalt lækkerlap... jeg elsker det billede i shorts'ene hvor han står og kigger over skulderen - ren fotomodel lige der!

Anmeld

7. juli 2011

sarahb

Hvor er han bare så skøn. Helt fantastisk og sådan en charmør...
Mums!!!

Anmeld

8. juli 2011

Mira0911

Ih det er nogle skønne billeder....  Dejlig knægt på billederne... 

Anmeld

8. juli 2011

Sara_S

Hvor er han blevet STOOOOOOR!! 

Fantastisk dejlig knægt!

Anmeld

8. juli 2011

Ni-ko-li-ne

han er nu en dejlig gut, og han ser SÅ afslappet ud hele tiden!

Anmeld

10. august 2011

DK

Ejjj jeg var helt gået glip af dine billeder!

Han er jo pragtfuld as ever! Jeg elsker hans gule regntøj! Gult regntøj er det bedste, så ligner ungerne en glad lille sol midt i regnvejret! (Kirstine havde et sæt, men da hun blev 4 år nægtede hun at have det på og ville have et hello kitty regnsæt NU, fordi, quote: "jeg ligner en klovn!".

Ha et par pragtfulde dage nu her! Du har fortjent dem

Kys alle de pragtfulde mennesker fra mig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.