Slimprop, tegnblødning, efterveer......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. juli 2011

chael

Det er ikke sikkert man ser slimproppen gå. Den kan gå lidt hen ad vejen og behøver ikke gå på en gang.

Så er der råmælk det er lidt mælk der kan løbe fra brysterne under graviditeten

Plukveer, dem der "øver" livmoderen til når den skal føde.

Husk dine knibeøvelser

Strækmærker, sker dog heller ikke for alle, men de kan forekomme

Tja, baby kan trykke på tarme, så man pruttet uden selv at kunne styre det. Ligeså med bøvser eller tisse i bukserne

Ja, det er ren romantik at være gravid

*Camilla 28+1 med nummer 3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Hvorfor hører man først om sådan noget når man ER gravid?

Hold da op, hvor har jeg mange gange spærret øjnene op, fordi jeg endnu engang hører noget nyt, som jeg ikke liiige kendte til inden min graviditet.

Har i andre "sjove" begreber jeg måske ikke kender?
Derudover må i meget gerne forklare den der slimprop?! Den er jeg stadig ikke helt med på hehe

Slimproppen kan gå op til flere gange... 

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

chael skriver:

Det er ikke sikkert man ser slimproppen gå. Den kan gå lidt hen ad vejen og behøver ikke gå på en gang.

Så er der råmælk det er lidt mælk der kan løbe fra brysterne under graviditeten

Plukveer, dem der "øver" livmoderen til når den skal føde.

Husk dine knibeøvelser

Strækmærker, sker dog heller ikke for alle, men de kan forekomme

Tja, baby kan trykke på tarme, så man pruttet uden selv at kunne styre det. Ligeså med bøvser eller tisse i bukserne

Ja, det er ren romantik at være gravid

*Camilla 28+1 med nummer 3

Heldivis ikke nogle overraskelser der Men ja, det er meget charmerende at være gravid!

Har både strækmærker, plukveer - og ja, baby har også mast lidt til tarmene  hehe.

Det med råmælk har jeg endnu ikke prøvet, men har godt tænkt over det Er det noget du selv har oplevet?

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Slimproppen kan gå op til flere gange... 

...flere gange?

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

...flere gange?

Ja, den kan gå flere uger før fødslen, og gendanne sig igen og gå... Nogle oplever det ikke... Jeg oplevede/så kun slimproppen 4 døgn før jeg fødte... 

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Ja, den kan gå flere uger før fødslen, og gendanne sig igen og gå... Nogle oplever det ikke... Jeg oplevede/så kun slimproppen 4 døgn før jeg fødte... 

Nå for den - se dét vidste jeg ikke

Skete der ellers andet inden du gik i fødsel? Altså, gik vandet, var der tegnblødning og alt det der?

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Nå for den - se dét vidste jeg ikke

Skete der ellers andet inden du gik i fødsel? Altså, gik vandet, var der tegnblødning og alt det der?

Da jeg gik i fødsel, så jeg kun slimproppen... Så ingen tegnblødning og vandet gik heller ikke... Blev taget 4 timer før jeg fødte... 

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Da jeg gik i fødsel, så jeg kun slimproppen... Så ingen tegnblødning og vandet gik heller ikke... Blev taget 4 timer før jeg fødte... 

Nå, ok Det er pudsigt så forskellige fødsler kan være! Er meget spændt nu! hehe

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Katte87 skriver:

Nå, ok Det er pudsigt så forskellige fødsler kan være! Er meget spændt nu! hehe

Ja det er helt vildt... Før jeg gik i fødsel, troede jeg bestemt at vandet gik før man fik veer... Næh nej... Fik veer først... 

Anmeld

7. juli 2011

Ka+Ma=Be

Mira0911 skriver:

Ja det er helt vildt... Før jeg gik i fødsel, troede jeg bestemt at vandet gik før man fik veer... Næh nej... Fik veer først... 

Hehe ja det tror man jo ofte Jeg troede engang også, at gik vandet, så var veerne der også med det samme - der er jeg så også blevet klogere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.