Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Den i Hobro ikk?
mortilmange skriver: Den i Hobro ikk?
Jeg fik en 3d/4d med nr 3 og en alm. kønsscanning med nr 4 Har kun en masse positivt at sige om det begge gange
mortilmange skriver: Jeg fik en 3d/4d med nr 3 og en alm. kønsscanning med nr 4 Har kun en masse positivt at sige om det begge gange
Anonym skriver: Har I nogle billeder jeg må se - kunne godt tænke mig at se kvaliteten inden jeg bestiller tid hos dem, da jeg ikke kan se nogle billeder på deres hjemmeside
Har I nogle billeder jeg må se - kunne godt tænke mig at se kvaliteten inden jeg bestiller tid hos dem, da jeg ikke kan se nogle billeder på deres hjemmeside
nu har jeg kun været afsted til en tryghdsscanning og kønsscanning .. og har været meget tilfreds
Jeg kan vise mine hvis det skulle ha interesse? Har dog ikke scanner, men HD-kamera, så kan tage billeder
Babyklar skriver: nu har jeg kun været afsted til en tryghdsscanning og kønsscanning .. og har været meget tilfreds
mortilmange skriver: Jeg kan vise mine hvis det skulle ha interesse? Har dog ikke scanner, men HD-kamera, så kan tage billeder
Anonym skriver: Skønt at høre - så kan jeg vidst godt bestille der
Skønt at høre - så kan jeg vidst godt bestille der
helt bestemt , og de bare så søde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128