Træls tid....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.408 visninger
16 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Barbamama

Jeg synes bare at lige meget hvad jeg siger til manden i øjeblikket så bliver det opfattet forkert. Han tager det helt vildt nært og synes jeg er irriterende. Og så bliver jeg jo sur. Det er en lidt ond cirkel. Det skete så igen ved aftensmaden. Og jeg blev bare så sur at jeg forlod min tallerken og har besluttet jeg ikke gider snakke med ham resten af aftenen. Jeg får alligevel ikke andet ud af det end at han svarer mig surt. Så hurra for en hyggelig aften!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

TbCp

JAAA hvor jeg kender de dage!!! det er så TRÆLS!

Anmeld

7. juli 2011

Barbamama

TbCp skriver:

JAAA hvor jeg kender de dage!!! det er så TRÆLS!

Jeg synes bare vi har haft 4 i træk nu!

Anmeld

7. juli 2011

sarahb

åhhhh sådan nogle dage er bare så Fucked!!!! tror det er mændenes PMS der kommer til udtryk

Anmeld

7. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

åhhhh sådan nogle dage er bare så Fucked!!!! tror det er mændenes PMS der kommer til udtryk

Ja det har de jo også! Ha ha ha... Træls!!! Jeg hader det bare. Det er sgu så opslidende at man bare føler man siger noget helt normalt og så bliver der bare vrisset tilbage. Og han føler jo det er omvendt! OMG mand!

Anmeld

7. juli 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ja det har de jo også! Ha ha ha... Træls!!! Jeg hader det bare. Det er sgu så opslidende at man bare føler man siger noget helt normalt og så bliver der bare vrisset tilbage. Og han føler jo det er omvendt! OMG mand!

man kan ikke gøre noget som helst, så lad ham være og ignorer ham og så nyd stilheden

Anmeld

7. juli 2011

Barbamama

sarahb skriver:

man kan ikke gøre noget som helst, så lad ham være og ignorer ham og så nyd stilheden

Ja han ser fjernsyn og jeg har hugget computeren!

Anmeld

7. juli 2011

sarahb

michella80 skriver:

Ja han ser fjernsyn og jeg har hugget computeren!

GODT SÅ!!!!

Anmeld

7. juli 2011

JustAnotherName

Øøøv!
Håber dagen imorgen bliver bedre

Og i øvrigt, selv et sundt forhold har sådan ture/perioder.....Det er jeg NØDT TIL, at tro på!!

Anmeld

8. juli 2011

Mira0911

Øv altså... Du er ikke ene om det... Synes jeg oplever det ligeså snart kæresten træder ind af døren her, når han kommer hjem... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.