Lille video af min aktive dreng uge 27+ :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

895 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Levi&LilysMor

Hvor er han bare dejlig  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

Hvor er han bare dejlig  

dejlig med en aktiv lille fyr  har efterhånden også selv mange af sådanne klip, de er guld værd

Anmeld

7. juli 2011

LilyMarleen

Åhhh så kommer jeg helt til at savne at være gravid.. Eller det er jeg faktisk, men jeg er kun 10 uger henne. Så der går lige lidt tid til jeg igen kan hygge mig med det :-)

Anmeld

7. juli 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

dejlig med en aktiv lille fyr  har efterhånden også selv mange af sådanne klip, de er guld værd

Ja de er guld værd det er helt sikkert  har også mange men men hver gang jeg har prøvet at filme har han lagt stille og når jeg så slukkede ja så blev han vild , men det er it nr. 2 hvor man kan se det  

Anmeld

7. juli 2011

Levi&LilysMor

LilyMarleen skriver:

Åhhh så kommer jeg helt til at savne at være gravid.. Eller det er jeg faktisk, men jeg er kun 10 uger henne. Så der går lige lidt tid til jeg igen kan hygge mig med det :-)

Kun og kun , du er da 2,5 måned henne og snart er du i uge 30 , tiden går bare hurtigt kan stadig huske da jeg tog mit første mavebillede i uge 10,

Anmeld

7. juli 2011

TrineMine86

Oktoberbaby11 skriver:

Ja de er guld værd det er helt sikkert  har også mange men men hver gang jeg har prøvet at filme har han lagt stille og når jeg så slukkede ja så blev han vild , men det er it nr. 2 hvor man kan se det  

ja sådan er det også her  men har dog en 3 stykker hvor man kan se han mosler rundt og 1 hvor man kan se kraftige spark, så det er skøønt

går graviditeten ellers godt??

Anmeld

7. juli 2011

Levi&LilysMor

TrineMine86 skriver:

ja sådan er det også her  men har dog en 3 stykker hvor man kan se han mosler rundt og 1 hvor man kan se kraftige spark, så det er skøønt

går graviditeten ellers godt??

Hold da op  Ja nogen skal jo være heldig  det går super godt stadig, har bare lige fået en mini forkølelse, så håber den hurtigt går over

Hvad med dig

Anmeld

7. juli 2011

Mother-love

Oktoberbaby11 skriver:

Hvor er han bare dejlig  

åhh ja jeg kan godt huske når man lå der og maven hoppede som en gal. jeg optog også min mave og ser den engang imellem... min prinsesse var også ret aktiv. og tilsidst så aktiv at jeg næsten ikke kunne holde ud at være nogen steder fordi min mave var så øm hehe..

michelle... mor til Isabella 5.5 uge gammel

Anmeld

8. juli 2011

Levi&LilysMor

michelledam skriver:

åhh ja jeg kan godt huske når man lå der og maven hoppede som en gal. jeg optog også min mave og ser den engang imellem... min prinsesse var også ret aktiv. og tilsidst så aktiv at jeg næsten ikke kunne holde ud at være nogen steder fordi min mave var så øm hehe..

michelle... mor til Isabella 5.5 uge gammel

Hold da op, ja det glæder mig mig bestemt ikke til hvis han skal lege så meget som nu  meen det er nu også dejligt alligevel, tænker da jeg er gået fra til den tid, må jo 2 mdr før

Anmeld

8. juli 2011

Mother-love

Oktoberbaby11 skriver:

Hold da op, ja det glæder mig mig bestemt ikke til hvis han skal lege så meget som nu  meen det er nu også dejligt alligevel, tænker da jeg er gået fra til den tid, må jo 2 mdr før

ja det var lidt hårdt. men igen så også rart for man vidste jo at hun havde det godt derinde og var i live og det hele og ja benyt du dig endelig af at du kan gå af 2 måneder før.. dog har jeg gået sygemeldt fra dag 1 pga jeg ugen før jeg testede positivt var ude for en ulykke hvor der var en der kørte op bag i min bil som resulterede i at jeg fik et piskesmæld..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.