Linea nigra / Linea Fusca

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.351 visninger
8 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

lilledittemor

Det hedder den der streg som nogle gravide får på maven.

Mit spørgsmål er så; hvornår fik du den? og har du måske et billede hvor den kan ses?

Jeg fik min natten til 14+2, men den er skæv - den går lidt forbi min navle jeg har også haft en lys streg hen over maven, ligesom en smiley-mund, den er dog forsvundet igen.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Madam Blå

Kunne ane den fra skambenet og op i uge 10 - uge 14 var den klar og tydelig. Nu begynder den kommet fra navlen og op. Er 22+0 i dag

Anmeld

7. juli 2011

lilledittemor

Madam Blå skriver:

Kunne ane den fra skambenet og op i uge 10 - uge 14 var den klar og tydelig. Nu begynder den kommet fra navlen og op. Er 22+0 i dag

Oh, jeg vidste ikke at den kan komme til at gå hele vejen

Anmeld

7. juli 2011

A.

jeg har den ikke og er 23+3 idag det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan den ser ud

Anmeld

7. juli 2011

lilledittemor

A. skriver:

jeg har den ikke og er 23+3 idag det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde hvordan den ser ud

Okay

havde dog aldrig tænkt at den kunne være skæv

Anmeld

7. juli 2011

Madam Blå

Ditte_Marie skriver:

Oh, jeg vidste ikke at den kan komme til at gå hele vejen

Troede jeg heller ikke at min kom til - men det gør den altså. Synes det er ok, så længe den forsvinder igen

Og hvor sjovt, at din ligner går forbi navlen. Tror at de kan være meget forskellige. Det er jo heller ikke alle der får den

Anmeld

7. juli 2011

Happiness

Jeg fik min omkring uge 20 tror jeg.

Min er også skæv den er lige over navlen, og laver så en bue over navlen, og så går den lige ned af...

Anmeld

7. juli 2011

nvm

sjovt den hedder Linea, det skal min datter nok hedde hvis jeg får flere piger

Anmeld

7. juli 2011

K&S

Ditte_Marie skriver:

Det hedder den der streg som nogle gravide får på maven.

Mit spørgsmål er så; hvornår fik du den? og har du måske et billede hvor den kan ses?

Jeg fik min natten til 14+2, men den er skæv - den går lidt forbi min navle jeg har også haft en lys streg hen over maven, ligesom en smiley-mund, den er dog forsvundet igen.

Jeg fik den aldrig under min graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.