Sex efter ks?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

950 visninger
4 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

svanen73

Døjer du med noget omkring sex som følger af dit KS? og i så fald hvilke?

Det eneste jeg frygter lidt, er følelsen af at blive rørt ved nederste del af maven som "sover"
Her tænker jeg de første gange hvor man nok lige tager den stille og rolig i en missionær, hvor det er hud mod hud ved godt man oz kan det i andre stillinger, men da sex for mit vedkommende nærmest har været umuligt i den sidste del af graviditeten, glæder jeg mig til at være tæææææt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Clisolka

svanen73 skriver:

Døjer du med noget omkring sex som følger af dit KS? og i så fald hvilke?

Det eneste jeg frygter lidt, er følelsen af at blive rørt ved nederste del af maven som "sover"
Her tænker jeg de første gange hvor man nok lige tager den stille og rolig i en missionær, hvor det er hud mod hud ved godt man oz kan det i andre stillinger, men da sex for mit vedkommende nærmest har været umuligt i den sidste del af graviditeten, glæder jeg mig til at være tæææææt

Jeg døjer ikke med noget efter mit AKS. De første par gange var det dog lidt ubehageligt 

Anmeld

7. juli 2011

Isabella_mor

jeg døjede med lidt svamp efterfølgende og med noget slimhinder der var irriteret... men det var nok mest pga amningen...

men sexen. er virkelig blevet så meget bedere for mig..   

Anmeld

21. juli 2011

lounika

jeg fik akut kejsersnit for 3 uger siden.. og har ikke haft nogle probmer med det overhovet og har været i seng med min kæreste 2 gange nu og det væren ubehaligt eller andet.. nærmer fantastiske...

Anmeld

21. juli 2011

svanen73

Jeg har sexet siden jeg skrev tråden og har ingen problemer, men som jeg skrev...det er lidt underligt med huden der sover. Men det vænner man sig til

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.