Næsten ingen mave... :@

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14.120 visninger
12 svar
1 synes godt om
7. juli 2011

PernilleogDennis

Jeg er idag 17+6 og har næsten ingen mave, plus hvis jeg suger mig ind er min mave totaal flad. jeg har set på andres maver i samme uger og de strutter vildt meget. JEG VIL OGSÅ!!!!

Er jeg den eneste hvis mave ikke er kommet endnu?? Alle siger at jeg intet fylder, og det er jeg snart træt af, vil vise jeg er gravid!!!

Hvornår begyndte jeres maver at vokse??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

HeidiØ

Der skete ret meget hos mig fra uge 17 til uge 24! Har lige vedhæftet et par billeder til forskellen! DET KOMMER! MEGET PLUDSELIGT  .. Jeg kan godt huske frustrationen - havde det som dig, jeg følte bare jeg så lidt halvfed ud  argh! men HÅBER snart det kommer

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

7. juli 2011

3rollinger

Jeg havde det ligesom dig, saa derfor spiste jeg en masse og saa kunne det ses....ogsaa efter barnet var foedt . Det kan jeg saa ikke anbefale.

Det skal nok komme, saa set i bagklogskabens spejl  kan jeg sige at du bare skal vaere glad for at der ikke kommer for mange kilo paa. De er ikke paene naar foerst baby er foedt.

Anmeld

7. juli 2011

Hulubulu86

Min begyndte først rigtig at kunne ses omkring uge 27-28 (og det var kun en lille bule). Indtil da kunne man kun se at jeg var gravid når jeg havde spist for meget . Jeg har en meget lang overkrop så derfor vil jeg ikke blive kæmpemæssig, måske det er det samme ved dig?

Jeg er nu i uge 35+6 og har stadig kun en fin lille mave, folk kan slet ikke forstå at jeg har termin om en måned

Kan godt forstå du slet ikke kan vente på at den kommer, har selv været lige ved at gå til. Meeen det er nu meget rart ikke at være så stor senere hen

Anmeld

7. juli 2011

PernilleogDennis

HeidiØ skriver:

Der skete ret meget hos mig fra uge 17 til uge 24! Har lige vedhæftet et par billeder til forskellen! DET KOMMER! MEGET PLUDSELIGT  .. Jeg kan godt huske frustrationen - havde det som dig, jeg følte bare jeg så lidt halvfed ud  argh! men HÅBER snart det kommer

ORH FUCK en forskel  Hvad sagde maveskindet til det?? . men håber også snart der sker noget her, alt andet er sååå træls da man jo er stolt af maven.

Anmeld

7. juli 2011

PernilleogDennis

3rollinger skriver:

Jeg havde det ligesom dig, saa derfor spiste jeg en masse og saa kunne det ses....ogsaa efter barnet var foedt . Det kan jeg saa ikke anbefale.

Det skal nok komme, saa set i bagklogskabens spejl  kan jeg sige at du bare skal vaere glad for at der ikke kommer for mange kilo paa. De er ikke paene naar foerst baby er foedt.

Ja, det er ligefør jeg også er der hvor jeg vil spise ekstra, ved det er dumt, MEN JEG VIL HAVE EN MAVE! men jeg har taget 3 kg på indtil videre, men hvor de er kan jeg ikke se.  Håber snart der sker lidt.

Anmeld

7. juli 2011

HeidiØ

PernilleogDennis skriver:

ORH FUCK en forskel  Hvad sagde maveskindet til det?? . men håber også snart der sker noget her, alt andet er sååå træls da man jo er stolt af maven.

Maveskindet siger ØV! Jeg har fået en del strækmærker, for der er ligeså stor forskel fra uge 24-26..  Frustrende med strækmærker, men prøver at se positivt på det, og regner (7-9-13) med de forsvinder så småt igen efter fødslen!

Og nemlig - man er smadderstolt af maven!!

Anmeld

7. juli 2011

PernilleogDennis

Dubai skriver:

Min begyndte først rigtig at kunne ses omkring uge 27-28 (og det var kun en lille bule). Indtil da kunne man kun se at jeg var gravid når jeg havde spist for meget . Jeg har en meget lang overkrop så derfor vil jeg ikke blive kæmpemæssig, måske det er det samme ved dig?

Jeg er nu i uge 35+6 og har stadig kun en fin lille mave, folk kan slet ikke forstå at jeg har termin om en måned

Kan godt forstå du slet ikke kan vente på at den kommer, har selv været lige ved at gå til. Meeen det er nu meget rart ikke at være så stor senere hen

Naah, jeg er meget lille. (165 og vejer 52 kg) Men ja, måske skal man vende den om og sige det er dejligt at være lille så længe det nu er muligt, da man jo får en del begrænsninger når maven er i vejen. men uge 27-28?? Vildt nok! Håber min mave kommer noget før hehe

Anmeld

7. juli 2011

PernilleogDennis

HeidiØ skriver:

Maveskindet siger ØV! Jeg har fået en del strækmærker, for der er ligeså stor forskel fra uge 24-26..  Frustrende med strækmærker, men prøver at se positivt på det, og regner (7-9-13) med de forsvinder så småt igen efter fødslen!

Og nemlig - man er smadderstolt af maven!!

Ja det kunne jeg forestille mig, træls med strækmærker, men med tiden går de jo heldigvis nogenlunde væk igen.

Ja alle gravide er så smukke, og de er jo OVERALT jeg kigger

Anmeld

7. juli 2011

Lullaby*

Der gik også længe før man kunne se på min mave at jeg var gravid. kan huske i starten hvor utålmodig jeg var, men da jeg så nåede over uge 32 blev det faktisk lidt irreterende med den store mave, så var den lidt i vejen  Men der skete bare rigtig mange ting fra uge 20 og op af.

Her er nogle billeder. 1. billede er jeg 16+0, andet billede 20+6

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.