Recaro Young Profi Plus autostol, 0-13 kg sælges :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
3.779 visninger
12 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Mette.

Meget fin og velholdt Recaro autostol. Stolen er købt sidste år, og er brugt knap 15 måneder af et barn. Stolen kommer fra dyre- samt røgfrit hjem. Der er ingen huller eller pletter i betrækket og fremstår uden slid. Som det ses på billedet er der dog en enkel lille fejl i kalechen, hvor båndet er gået lidt løst, men detalje uden betydning som ikke ses.

Stolen har medfølgende babyindsats som ses på billedet og kan reguleres i tre indstilinger bagpå, så den bliver længere som barnet vokser. Nyprisen var 1600 kr., alle bud velkomne. 

Stolen står lidt udenfor Århus, men kan afleveres inde i midtbyen om nødvendigt.

Jeg tænker omkring 400 kr., som kom nu piger, jeg skal bare af med den. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

lucas<3

vel lige sige jeg har haft sådan en og jeg har været glad for min..

Anmeld

14. juli 2011

Mette.

22. juli 2011

Mette.

Byd piger, sælges billigt da den bare står og fylder.

Anmeld

22. juli 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Meget fin og velholdt Recaro autostol. Stolen er købt sidste år, og er brugt knap 15 måneder af et barn. Stolen kommer fra dyre- samt røgfrit hjem. Der er ingen huller eller pletter i betrækket og fremstår uden slid. Som det ses på billedet er der dog en enkel lille fejl i kalechen, hvor båndet er gået lidt løst, men detalje uden betydning som ikke ses.

Stolen har medfølgende babyindsats som ses på billedet og kan reguleres i tre indstilinger bagpå, så den bliver længere som barnet vokser. Nyprisen var 1600 kr., alle bud velkomne. 

Stolen står lidt udenfor Århus, men kan afleveres inde i midtbyen om nødvendigt.

Jeg tænker omkring 400 kr., som kom nu piger, jeg skal bare af med den. 

Jeg vil gerne købe autostolen :-)

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Misselbek skriver:

Jeg vil gerne købe autostolen :-)

det lyder godt. Bor du i nærheden af Århus? For den er nok lidt svær og dyr at sende.

Anmeld

22. juli 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

det lyder godt. Bor du i nærheden af Århus? For den er nok lidt svær og dyr at sende.

Ja, jeg bor på Trøjborg. Hvor kan stolen hentes? :-)

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Misselbek skriver:

Ja, jeg bor på Trøjborg. Hvor kan stolen hentes? :-)

Vi bor i Mårslet, men vi er ofte inde i midtbyen, så kan vi eventuelt bare mødes derinde? så skal du ikke køre så langt efter det

Anmeld

22. juli 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Vi bor i Mårslet, men vi er ofte inde i midtbyen, så kan vi eventuelt bare mødes derinde? så skal du ikke køre så langt efter det

Det ikke et problem for os at hente den i Mårslet

Hvornår kan vi komme efter den? 

Anmeld

22. juli 2011

Mette.

Misselbek skriver:

Det ikke et problem for os at hente den i Mårslet

Hvornår kan vi komme efter den? 

Det er perfekt så. Jeg skal lige snakke sammen med kæresten om planerne for weekenden, men jeg tror sagtens det kan passe i morgen, søndag eller først i næste uge. Hvornår passer det jer hvis det er?

Jeg skriver dig lige en privat besked senere - så kan vi lige aftale nærmere om det og du kan få min adresse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.