Min uforventede lynfødsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. juli 2011

metski83

Super fødselsberetning.

Stort tillykke med prinsessen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. juli 2011

A&F

Tak for jeres søde kommentarer

Anmeld

18. juli 2011

Mulle73

Hjertelig tillykke med prinsessen!

Anmeld

18. juli 2011

ZamanogDania

Tillykke med din prinsesse hvor er det godt det hele er overstået og i har jeres datter i hænderne

Får vi ikke billederne at se snart?

Anmeld

18. juli 2011

CamillaSoefelt

A&F skriver:

Hej piger.

Det er nu 1 uge siden vores dejlige lille datter kom til verden. 30 juni 2011. Jeg var sat til 6 juli. Dagen op til fødslen, havde  jeg familie på besøg fra vejle. Vi havde en hyggelig dag/aften i kbh. Min familie tog hjem igen sent på aftenen. Senere på aftenen sad min mand og jeg og så tv og snakkede, da jeg pludselig følte at jeg skulle tisse konstant. Der var lidt blod på papiret,så jeg fortalte min mand, at det nok var tegnblødning. kl. blev ca. 00.30, så gik jeg på toilettet igen. Imen jeg var på toilettet følte jeg at en ballon sprang i mit underliv, og så løb det ned med vand. Jeg stillede mig under bruseren da vandet ikke ville stoppe. Jeg gik i panik og kaldte på min mand. Han var helt overrasket over alt det vand. Jeg fortalte ham, at det varer ikke længe så er vi forældre. Vi kontaktede fødegangen og jeg fik besked på at hvile mig og vente på mine veer. Hvis der intet skete, skulle jeg komme forbi dem om morgenen og få noget vestimulerende. Jeg havde ikke smerter, men valgte at tage i bad og gøre mig klar til den ventende fødsel. Langsomt begyndte jeg at få menstruations lignende smerter i underlivet. Jeg gik ind og lagde mig på sengen, og fik pludselig mange smerter og kæmpe trang til at gå på toilettet og tømme maven. Havde den følelse konstant. Min mand forsøgte at berolige mig, han holdte min hånd hver gang jég havde en ve og jeg huskede at trække vejret dybt ned i maven. Vi tog tid på veerne, og da jeg havde haft 8 veer på 5 min. ringede jeg til fødeafsnittet. De bad mig fokusere på min vejrtrækning og vente til veerne tog til og blev reglmæssige. Jeg synes de var reglmæssige. Hun fortalte så, at jeg kunne ringe senere igen og evt. komme forbi. Det vigtigste var, at jeg skulle få sovet. Jeg forsøgte at falde i søvn,men havde så meget pressetræng. Jeg tog i bad igen, men kunne ikke holde ud at stå op. Jeg faldt på gulvet et par gange i stuen pga. pressetrængen, og jeg havde svært ved at trække vejret. kl blev ca.02.50, så ringede min mand til fødegangen og sagde, at vi er på vej. ca. kl . 03.15/30 blev vi modtaget af jordemoderen. Hun kunne hun se hvor mange smerter jeg havde. Jeg fik skiftet tøj og så skulle hun mærke hvor meget jeg var åbnet , og jeg var åbnet 10cm!!. Min mand og jeg kiggede på hinanden, jeg var i fødsel. Jordemoderen fortalte at jeg skulle presse når der kom en ve. Jeg fik lattergas imens. Kl. 04.28 kom vores lille guldklump til verden. Vi kendte jo ikke kønnet,så min mand fik lov til at se, hvad der havde gemt sig i maven så længe. Vi er så stolte og lykkelige over at være forældre til en lille sund, rask og velskabt prinsesse.. Hun vejede 3070 g og 50 cm lang. Jeg fødte ambulant. Det går godt med amningen , og hun er bare for kær.

Det blev lidt langt, men I skulle lige have min fb.

Tak fordi du læste

WOUW - en hurtig fødsel!! Sejt nok..

Undrer mig nu lidt over de ikke ville se dig når du havde 8 veer på 5 min, liiidt dårligt ik?;(

Men godt alt gik som det skulle

Glæder mig til og se billeder af Jeres prinsesse

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.