Hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

245 visninger
1 svar
0 synes godt om
15. december 2008

Hudi

Ja jeg aner snart ikke hvad jeg skal gøre... Uma er simpelthen blevet så fræk.
Hun er fuldstændig ligeglad med hvad jeg siger til hende og jeg aner bare ikke hvad jeg skal stille op.
Hun gør ALT det hun ikke må, og gerne flere gange i træk. Hun er begyndt at skubbe Liva eller prikke hende i øjnene.
I lørdags var hun så streng at jeg tilsidst måtte ringe til min svigerfar, som så kom og hentede hende. Jeg var bare SÅ RASENDE og kunne mærke at hvis jeg ikke gjorde noget, så ville hun få en i rumpen.... Bag efter blev jeg SÅ ked af det og fik virkelig dårlig samvittighed og sad med følelsen af at være verdens dårligste mor..
Er det alderen eller gør jeg bare tingene forkert????
Hilsen Heidi Med jordens dejligste og frækkeste tøs.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Stumpen

Jeg tror at det er alderen...
Men du bliver nok nød til at gøre et eller andet for at sætte dig i respekt, for jeg tror ikke det hjælper at bedstefar kommer og henter hende, selvom det var det rigtige at gøre for dig i den situation..
Jeg siger ikke at du skal give hende en i rumpen.. Det er svært at sige hvad der vil hjælpe lige på nøjagtig hende.. Måske en af de andre august-mødre har en ide.. Her plejer det at hjælpe at sætte mathilde ind i sætte-stolen, hvis hun er ved at kører helt op.. (I et rum der støder op til stuen og hvor døren ikke lukkes, så hun er ikke alene og forladt) Det får hende ganske vist til at græde endnu mere ;O(, men når vi så går ind til hende lidt efter, så er hun faldet ned og vi kan "forklare" hende, hvorfor hun ikke må det hun gjorde eller lignende...
Qnus Anja..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.