Hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

406 visninger
3 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Miss P

Jeg er dybt ulykkelig... Kunne gi mig til at tude hele tiden.. Men hvad hjælper det.

Jeg er 14 uger henne og har simpelthen så ondt i min bækken, hele vejen rundt. Jeg kan ikke holde smerten ud.

Kan ikke sidde, ligge eller gå for længe af gangen.. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere.

Kraniosekral og massage af muskler og lede virker ikke desværre.

Skal idag til lægen... Så må vi se hvad hun sir.

Hvad kan man gøre?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

serinasmor

det lyder til du har fået bækkenløsning ... og kun må ligge ned (ved godt det er mega kedeligt ) ...

god bedring

Anmeld

7. juli 2011

smølfine

Miss Misho skriver:

Jeg er dybt ulykkelig... Kunne gi mig til at tude hele tiden.. Men hvad hjælper det.

Jeg er 14 uger henne og har simpelthen så ondt i min bækken, hele vejen rundt. Jeg kan ikke holde smerten ud.

Kan ikke sidde, ligge eller gå for længe af gangen.. Ved ikke hvad jeg skal gøre af mig selv mere.

Kraniosekral og massage af muskler og lede virker ikke desværre.

Skal idag til lægen... Så må vi se hvad hun sir.

Hvad kan man gøre?

Lyder ikke særligt rart. Jeg har selv døjet en del med bækkenet under denne graviditet og for mig har akupunktur hos min jordemoder hjulpet. Jeg har fået det en gang i ugen og har nu faktisk ikke de store gener mere. Det kunne være en mulighed.

God bedring.

Anmeld

7. juli 2011

Nessie

Du skal i hvert fald skynde dig at gå til lægen, så du kan få stillet en diagnose, og få nogle øvelser.

Det lyder også for mig, som om du har bækkenløsning, og det skal du i gang med noget behandling for med deet samme.

Jeg fik akupunktur, og en veninde havde rigtig god glæde af zoneterapi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.