Slimprop

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

842 visninger
10 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Anonym trådstarter

Tror slimproppen er gået her til morgen. På tide, er 40+6... 

Men er ikke sikker. Er klar over hvordan folk beskriver den, men kan ikke finde nogen om hvor meget der skal komme. Nogen der kan være behjælpelige?

Meget utålmodig efterhånden 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Lullaby*

Hm.. mit var mere sådan lidt slimet klat med et enkelt lille blodstenk i..forestillede mig noget helt andet og blev selv lidt i tvivl da jeg så det. men der kom sådan lidt slim ud flere timer efter med meget lidt blod i...

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Lullaby* skriver:

Hm.. mit var mere sådan lidt slimet klat med et enkelt lille blodstenk i..forestillede mig noget helt andet og blev selv lidt i tvivl da jeg så det. men der kom sådan lidt slim ud flere timer efter med meget lidt blod i...

Har godt læst lidt om konsistens og farve osv, men det jeg ikke kan finde er hvor meget der skal komme. For der vare bare ikke ret meget...??

Anmeld

7. juli 2011

MorTilSnartFire <3

Det er forskelligt hvor meget eller lidt der kommer

Nogle får en "ordentlig skylle", andre kun en lille slimklat og (En som jeg selv) har haft, indtil videre, i 4 dage uden stop Jeg har fået at vide det er ganske normalt

Anmeld

7. juli 2011

Miss T

Min gik første gang. Det var en sej hvid slimet klump.

Det betyder bare, at fødslen er nærtstående - dvs. at din livmoder forkortes og udvides, der kan gå op til 3 uger fra proppen ryger.. Så det eneste du kan væbne dig selv med er tålmodighed - baby skal nok komme

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Sabrina17 skriver:

Det er forskelligt hvor meget eller lidt der kommer

Nogle får en "ordentlig skylle", andre kun en lille slimklat og (En som jeg selv) har haft, indtil videre, i 4 dage uden stop Jeg har fået at vide det er ganske normalt

Tak for dit svar 

Var meget i tvivl om det var noget, men når du beskriver at det kan være så forskelligt, så er jeg næsten ikke i tvivl længere. 

Er bare glad for at jeg er endnu et (måske lille) skridt nærmere fødsel. 

Så tak igen 

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

Miss T skriver:

Min gik første gang. Det var en sej hvid slimet klump.

Det betyder bare, at fødslen er nærtstående - dvs. at din livmoder forkortes og udvides, der kan gå op til 3 uger fra proppen ryger.. Så det eneste du kan væbne dig selv med er tålmodighed - baby skal nok komme

Ja det du skriver, var også det jeg selv kunne finde. 

Det jeg spurgte til var hvor meget der skulle komme. Men tak for dit svar alligevel  Havde så godt nok læst at det var op til 6 uger før. Men nu er jeg hvert fal et skridt nærmere. 

Anmeld

7. juli 2011

camilla28

jeg  sneglede  i ca 12 timer før der skete noget

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

camilla28 skriver:

jeg  sneglede  i ca 12 timer før der skete noget

Ja har læst at det er meget forskelligt hvor lang tid der går før der sker noget. Men for mig kommer der max til at gå 8 dage endnu, så bliver jeg sat i gang. 

Det jeg ikke har kunne finde noget om er hvor stor sådan en slimprop er. Altså hvor meget skal der komme...? 

Anmeld

7. juli 2011

camilla28

det er der altså ingen mål på .. ved min 2 fødsel så jeg slet ikke noget

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.