y En hyggetråd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

SaNiNa

Hvad har i købt af tøj til jeres små?

Jeg har købt:

6 Gaia og ko body´er i forskellige str 56-74

1 kjole fra ej sikke lej str 56

1 Joha tunika med bukse str 56/62

Småfolk stribet body str 56

Joha lyserød bodt str 50

Hummel body str 56

Så på en uge har jeg fået shoppe en lille smule og elsker det.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Mira0911

Jeg har faktisk ikke købt noget... Har det hele fra Julie.... 

Jo det ender nok lige med at købe et nyt sæt tøj som lillesøster skal have på hjem... 

Anmeld

7. juli 2011

morpåthurø

Ja jeg har købt en masse til Lillebror på trods af kælderen er fyldt med tøj fra de to tidligere banditter.

Da vi fandt ud af vi skulle have en dreng mere gik de første 14 dage også med shoppe amok, men fornuften har vist alligevel ramt mig og jeg prøver at holde lidt igen.

Jeg har købt 2-3 stk Hummel dragter og Småfolk-dragter i str. 56 og 62.  8-10 stk kort og langærmede bodyer fra hummel og småfolk.

Desuden har jeg købt en Hummel fleecedragt som jeg skal have i brug så hurtigt efter fødslen så muligt i satr 68, men Hummel er jo kendt for at lave små str. og jeg får store børn, så jeg regner ikke med der går så længe før lillebror skal i den.

Jeg har også købt en fleecejakke i str. 62.

Jeg lægger billeder ind fra indkøbene senere:-)

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

LOUISEHOBRO skriver:

Ja jeg har købt en masse til Lillebror på trods af kælderen er fyldt med tøj fra de to tidligere banditter.

Da vi fandt ud af vi skulle have en dreng mere gik de første 14 dage også med shoppe amok, men fornuften har vist alligevel ramt mig og jeg prøver at holde lidt igen.

Jeg har købt 2-3 stk Hummel dragter og Småfolk-dragter i str. 56 og 62.  8-10 stk kort og langærmede bodyer fra hummel og småfolk.

Desuden har jeg købt en Hummel fleecedragt som jeg skal have i brug så hurtigt efter fødslen så muligt i satr 68, men Hummel er jo kendt for at lave små str. og jeg får store børn, så jeg regner ikke med der går så længe før lillebror skal i den.

Jeg har også købt en fleecejakke i str. 62.

Jeg lægger billeder ind fra indkøbene senere:-)

Hummel syntes jeg ellers har været fint i str til Nicklas han har ihverfald brugt det i lang tid.

Er er jo på shop fra bund igen har ganske lidt i brunt fra Nicklas som kan genbruges men ellers så er alt andet drenget. Har også lidt fra jeg selv var barn men ikke meget og der er jo to sæt af det hele.

Jeg forsøger også på ikke at købe for meget i samme str selvom Nicklas brugte 56 i rigtig lang tid.

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Jeg har faktisk ikke købt noget... Har det hele fra Julie.... 

Jo det ender nok lige med at købe et nyt sæt tøj som lillesøster skal have på hjem... 

Gid vi kunne brug lidt mere fra Nicklas, men det han har er virkelig dreng farver.

Så lillesøster får helt ny garderobe syntes bare ikke der er så mange kjole i små str øv øv

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Gid vi kunne brug lidt mere fra Nicklas, men det han har er virkelig dreng farver.

Så lillesøster får helt ny garderobe syntes bare ikke der er så mange kjole i små str øv øv

Øv... Har du kigget ved H&M? 

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Øv... Har du kigget ved H&M? 

Ja, er heller ikke så go til deres tøj har været så skuffet over det tøj jeg har købte til Nicklas der, det fnuller allerede efter første vaske og ser så falmet ud.

Anmeld

7. juli 2011

Mira0911

Sanne og Nicklas skriver:

Ja, er heller ikke så go til deres tøj har været så skuffet over det tøj jeg har købte til Nicklas der, det fnuller allerede efter første vaske og ser så falmet ud.

Du er dælme da uheldig... 

Anmeld

7. juli 2011

HeidiØ

Det har jeg bare slet ikke styr på  .. jeg har købt ret meget OG arvet sindssygt meget!! .. så når vi engang er flyttet, SÅ begynder jeg at sortere str. og vaske!

Anmeld

7. juli 2011

SaNiNa

Mira0911 skriver:

Du er dælme da uheldig... 

Ja må jeg være så jeg har hold mig fra det, det samme med Bilka/føtes/kvickly så tøj Nicklas har slet ikke kunne passe deres tøj det passer mit i længende men ikke omkring livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.