dejavu?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.585 visninger
11 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg ved virkelig ikke hvor jeg skal sætte denne tråd henne men har behov for at komme ud med det 

Hver gang jeg har dejavu så VOLD brækker jeg mig og bliver feber ramt.. Nærmest totalt influenza  Jeg har været oppe 9 gange sidden jeg gik i seng kl 23.45 igår aftes til kl 07.45 idag ...

Hvis jeg får det når jeg er vågen så bliver jeg svimmel og må sætte mig ned  Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre eller om der er andre der har oplevet lignende ting?

Det startede for snart 10 år sidden.. Der begyndte jeg at drømme om ting der skete også skete de virkeligt i løbet af 48 timer efter 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Lone Jakobsen

hold da op det lyder ubehageligt. og meget skræmmende at du har drømme der bliver til virkelighed.

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

hold da op det lyder ubehageligt. og meget skræmmende at du har drømme der bliver til virkelighed.

Det har heldigvis i de sidste mange år ikke været slemt det med at drømme ting der sker... 

Men mine dejavu er blevet en del værre nu her efter jeg er blevet gravid..  jeg kan ikke selv lige se den psykologiske vinkel på det og ærligt så har jeg talt med to uafhængi psykologer og ingen af dem kunne finde logikken i det 

Så er snart der at jeg overvejer alternative veje for jeg NÆGTER at skulle have det sådan når baby kommer 

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det har heldigvis i de sidste mange år ikke været slemt det med at drømme ting der sker... 

Men mine dejavu er blevet en del værre nu her efter jeg er blevet gravid..  jeg kan ikke selv lige se den psykologiske vinkel på det og ærligt så har jeg talt med to uafhængi psykologer og ingen af dem kunne finde logikken i det 

Så er snart der at jeg overvejer alternative veje for jeg NÆGTER at skulle have det sådan når baby kommer 

hvad med en clarvoyant? for synes det lyder som noget lidt overnaturligt.

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

hvad med en clarvoyant? for synes det lyder som noget lidt overnaturligt.

Det har jeg også overvejet lidt   og har lidt en på krogen fra da jeg var yngre som jeg aldrig havde mødt før (han var gift med min mors kollega) og da jeg mødte ham var det meget underligt.. Han sagde også da han så min mor for 8 mdr sidden at jeg skulle huske jeg altid kunne ringe så har overvejet det.. Men ved bare ikke om jeg helt tror på det  men det skader jo ikke at prøve tænker jeg.. 

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Det har jeg også overvejet lidt   og har lidt en på krogen fra da jeg var yngre som jeg aldrig havde mødt før (han var gift med min mors kollega) og da jeg mødte ham var det meget underligt.. Han sagde også da han så min mor for 8 mdr sidden at jeg skulle huske jeg altid kunne ringe så har overvejet det.. Men ved bare ikke om jeg helt tror på det  men det skader jo ikke at prøve tænker jeg.. 

det er også utroligt svært hvad man skal tro på, men som du selv skriver så skader det ikke at prøve.

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

det er også utroligt svært hvad man skal tro på, men som du selv skriver så skader det ikke at prøve.

nej det er jo det.. Der er to muligheder, enten virker det eller også virker det ikke..

Man tak fordi du tog dig tid til at skrive.. Er rart når selv folk man ikke kender lige giver en to min af deres tid.. 

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

nej det er jo det.. Der er to muligheder, enten virker det eller også virker det ikke..

Man tak fordi du tog dig tid til at skrive.. Er rart når selv folk man ikke kender lige giver en to min af deres tid.. 

synes det er meget spændene/skræmmende det du skriver, og tror der er mere mellem himmel og jord. så ville egentligt gerne læse en opdate hvis du finder ud af mere

Anmeld

7. juli 2011

Anonym trådstarter

nutche skriver:

synes det er meget spændene/skræmmende det du skriver, og tror der er mere mellem himmel og jord. så ville egentligt gerne læse en opdate hvis du finder ud af mere

Jamen det skal du få 

Og ja det er spændende/fascinerende på sin vis samtidig med det er skide skræmmende og belastende... 

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

Anonym skriver:

Jamen det skal du få 

Og ja det er spændende/fascinerende på sin vis samtidig med det er skide skræmmende og belastende... 

du citere mig bare her i tråden så er jeg sikker på at jeg ser det.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.