Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
L.J.L skriver: Det er bare helt i orden. Jeg vil jo helst sælges det hele samlet
Det er bare helt i orden. Jeg vil jo helst sælges det hele samlet
Kan jeg godt forstå.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Må desværre springe over... håber du får det solgt
SnartMorTil2<3 skriver: Må desværre springe over... håber du får det solgt
ok
Hej
hvad skal du have for hummel bukserne inkl porto?
VNB skriver: Hej hvad skal du have for hummel bukserne inkl porto?
150,- inkl. porto
L.J.L skriver: Katvig heldragt str 92, rigtig flot stand Hummel bluse str 104, flot stand, minimale pletter foran, ses kun hvis man kigger rigtig nøje Katvig bluse str 92, rigtig flot stand Hummel bukser str 92, som nye De klassiske langærmede basis T-shirts fra Molo med stjernen på ryggen str. 92/98, i rigtig flot stand Krutter fløjlsbukser med traktor på numsen str 2-3 år, som nye Samlet nypris godt 2000,-
Samlet nypris godt 2000,-
Hvad ska du ha for den grå molo t-shirt med grøn stjerne og de grønne fløjelsbukser?
Trine
TrineCT skriver: Hvad ska du ha for den grå molo t-shirt med grøn stjerne og de grønne fløjelsbukser? Trine
50 pp for t-shirt (kan nok betale sig at købe mere )
De grønne bukser fra krutter er netop blevet solgt.
L.J.L skriver: 50 pp for t-shirt (kan nok betale sig at købe mere ) De grønne bukser fra krutter er netop blevet solgt.
Ok jeg springer fra igen.
Katvig heldragt str 92, rigtig flot stand Hummel bluse str 104, flot stand, minimale pletter foran, ses kun hvis man kigger rigtig nøje Katvig bluse str 92, rigtig flot stand Hummel bukser str 92, som nye De klassiske langærmede basis T-shirts fra Molo med stjernen på ryggen str. 92/98, i rigtig flot stand Krutter fløjlsbukser med traktor på numsen str 2-3 år, som nye Samlet nypris godt 1700,-
Samlet nypris godt 1700,-
så er hummel bukser og to molo t-shirts solgt, kom så piger sælges ekstra billigt i aften
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128