så er det ski snart jubiiii c",)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

905 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. juli 2011

mizz-lillemor06

ja som overskriften lyder har jeg fået en dato for hvornårlille pigen skal til verden. d. 18/7-11 det bliver bare så dejligt og der er jo bare slet ikke længe til.. jubiii er skisme hårdt at være gravid i denne varme synes jeg efterhånden.. ja de "fede" må svede.

men men har to spørgsmål efter et kejsersnit.

får man den bette op til sig så snart hun er ude??

hvor længe skal man ligge på sygehuset??

skal føde på OUH, håber der er nogen der kan besvære mine spørgsmål. der er bare såmange ting der flyver gennem ens hoved nu da jeg har fået datoen for det hele. men øv øv ville bare så gerne have født hende normalt( fik jeg heller ikke lov til med den første da det tilsidst blev et AK) men da hun vender med numsen ned af må det jo blive sådan. det bedst mulige for hende.

Hilsen Stella 36+3. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. juli 2011

Ni-ko-li-ne

Hej.... Jeg fik PKS på OUH i december 2008.... Man får ikke den lille op, men faderen får den lille... Og er alt som det skal være, kan man få den lille op så snart man er syet og kommet på opvågning...

Anmeld

7. juli 2011

Mette+Mathias

mizz-lillemor06 skriver:

ja som overskriften lyder har jeg fået en dato for hvornårlille pigen skal til verden. d. 18/7-11 det bliver bare så dejligt og der er jo bare slet ikke længe til.. jubiii er skisme hårdt at være gravid i denne varme synes jeg efterhånden.. ja de "fede" må svede.

skal føde på OUH, håber der er nogen der kan besvære mine spørgsmål. der er bare såmange ting der flyver gennem ens hoved nu da jeg har fået datoen for det hele. men øv øv ville bare så gerne have født hende normalt( fik jeg heller ikke lov til med den første da det tilsidst blev et AK) men da hun vender med numsen ned af må det jo blive sådan. det bedst mulige for hende.

Hilsen Stella 36+3. 

Sikke en god dag, - den dag er det nemlig 16 år siden min datter kom til verden ved KS

Hos os foregik det sådan, at hun kom op at ligge til mig lidt, mens en sygeplejerske holdt hende (mine arme var jo ude til siden, ligesom hvis man er korsfæstet), men jeg var faktisk mest intr. i at de flyttede hende, for hun havde lagt hende lig på mit luftrør

Jeg ved ikke om det er anderledes nu, men jeg fik KS tirsdag middag og var hjemme fredag formiddag. Dengang måtte man tage hjem når man kunne undvære ketogan, men har hørt at de er begyndt at sende dem med folk hjem.

Anmeld

7. juli 2011

Nessie

Tillykke med datoen  Rart at vide hvornår baby kommer

Jeg skulle igangsættes, men hjertelyden dykkede ved veerne, så det blev et akut2 kejsersnit.

Jeg fik ikke den lille på maven, de kom lige forbi med ham så jeg kunne se ham kort, inden de gik ind i rummet ved siden af, hvor han skulle tørres og tjekkes.

Derefter kom de ind med ham, indhyllet i tøj og dyne, da der er koldt på operationsstuen. Han blev lagt på min brystkasse, og vi kunne beundre ham imens jeg blev syet færdig.
Så blev jeg kørt på opvågning, og baby og far blev fulgt på børneafdelingen, hvor han skulle måles og vejes osv.
Derefter kom de ned til mig, og så blev vi kørt over på barselsgangen

Anmeld

7. juli 2011

TbCp

Hvor skønt (jeg skal til nf-scanning den dag, på OUH så jeg skal nok sende dig et par gode tanker )

Jeg selv fik akut kejsersnit, så kender ikke til procedurerne ved planlagt. Men ihvertfald rigtig meget held og lykke med det!

Anmeld

7. juli 2011

mizz-lillemor06

takker for svar. er der ikke flere der ude der har nogle erfaringer med et PK og måske endda også på OUH??

hehe takker TbCp meget gerne måske jeg ligger der og har fået vores lille pige ud når du sidder nede i vente værelset.. hehe

Anmeld

7. juli 2011

Mor Til Julie<3

mizz-lillemor06 skriver:

Hilsen Stella 36+3. 

Heejsa ...

Jeg fik planlagt kejsersnit i 2009 på OUH,
Og ligeså snart min pige var kommet til verden blev jeg tilbudt om jeg ville have hende op og ligge med det samme eller om faren skulle have hende ...

Jeg valgte så af faren fik hende over med det samme og gik med ud for og veje,måle,give ble og tøj på
Og da jeg så var blevet syget sammen følgte faren og prinsessen med over på opvågning hvor jeg så fik hende over til mig med det samme ...
Jeg skulle møde ind fredag kl 07.00 da jeg var den første der skulle til kl 08.00 og lå der til mandag middag ...

Håber det aller bedste for dig og krydser fingre for dig ...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.