Hvor pinligt kan det blive at handle ind???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

417 visninger
5 svar
0 synes godt om
15. december 2008

rlyn

Bliver nødt til at fortælle om en situation vi havde den anden dag.
Tristan og jeg var ude at handle og jeg skal bl.a. købe tampax.
Da vi når op til kassen - hvor der selvfølgelig er rimelig mange mennesker - kigger Tristan på pakken med tampax og udbryder: Dem bruger du i din tissekone, ikk os mor!? og da jeg ikke lige svarer: ikk os mor?
Jo tak knægt for al opmærksomheden
Spørg lige, hvor hurtigt jeg kunne få pakket sammen og komme ud ad butikken *LOL*

Det skal lige siges, at jeg har altså hverken fortalt eller instrueret noget som helst mht tampax, men han har da set det et par gange, hvor han er kommet ud på toilettet i "gerningsøjeblikket"
Damn, de ser sq også alt!!!

Men det er da røget i den lille bog, hvor jeg skriver alle de sjove oplevelser ned

Knus til jer
Rikke

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2008

Hudi

Ha ha ha ha ha.. Ej det var altså lidt sjovt. Kan godt forstå at det er pinligt, har selv haft en lignende situation med Uma. Hun fortalte meget alvorligt (til hele familien) at mor havde slået sig, og blødte....UD AF TISSEKONEN

De ser og hører bare ALT.

God jul fra Heidi.

Anmeld

15. december 2008

Smølf

hehe skæg historie

Men hensyn til spørgsmålet, kan jeg svare: Det kan være mægtig pinligt.

I weekenden skulle jeg i kvickly og handle med Sebastian... Lige da vi kom ind i butikken ville han absolut ned og gå selv og køre indkøbskurven... Ok, så fik han lov til det. Men han styrede den direkte over i DVD afdelingen og begyndte at putte toget thomas, byggemand bob osv. ned i indkøbskurven... Måtte prøve at forklare ham, at vi ikke skulle købe DVD'er i dag, hvilket resulterede i, at Sebastian fik et kæmpe hysterisk anfald...
Op i klapvognen med skrigende unge og jeg måtte ellers forsøge mig med trøst og afledning -Lige lidt hjalp det...

Omkring 10 minutters skrigeri senere var vi nået til kassen, hvor en ældre mand tørt kommentere: "han er da godt nok sur i dag, hva?".
Hvad andet kan man svare end "jaa".?

KH Neta -som erkender, at indkøb ikke altid er uden pinlige optrin

Anmeld

15. december 2008

Stumpen

Hov hvordan kunne jeg undgå at se dette fantastiske indlæg tidligere på dagen... Ja, jeg sidder altså og morer ig på dine vejne Rikke.. Den dreng er simpelthen for skøn og sikke da en situation.. Jeg var gået til, hvis det var Mathilde der hade ytret sådan noget oppe i netto ;O)
Qnus Anja..

Anmeld

15. december 2008

Munder

hæhæ, de er skønne de unger

Anmeld

18. december 2008

rlyn

Hej I skønne Quinder.

Tak for jeres svar - og for et godt grin af de andre fortællinger.
Det er så sjov en alder i øjeblikket. Der bliver prøvet nye ord af (fx. æggesandal = dækkeserviet ) og der kommer så mange pudsige og sjove ting ud ad munden på vores skønne unger.
Skriver I det egentlig ned?
Vi har en lille bog, hvor jeg skriver episoderne ned...når jeg husker det

Det må være sjovt at læse dem om nogle år - og sjovt for Tristan at læse når han bliver større.

Rigtig god dag til jer alle

Knus
Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.