Brunligt udflåd (en smule ulækkert)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Anonym trådstarter

Hej piger.
Jeg er en smule bekymret. Jeg er på p-piller og har efterhånden været det i mange år, min menstration har altid været ens mht hvornår jeg stopper på pillerne. Jeg har så lige haft min menstration, jeg blødte ikke særlig meget (jeg bløder for det meste en del mere), men det lugtede rigtig slemt.

Da det er slut har mig og kæresten sex, det svier en smule men jeg slår det hen. Jeg har så de sidste par dage haft lidt brunligt udflåd og det har bare lugtet langt væk. Men ikke nok med det er ulækkert, er jeg også bange for hvad der er galt.
Har i et godt svar? Skal jeg se det an, eller bør jeg gå til lægen? 

Knus

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Anonym trådstarter

???

Anmeld

6. juli 2011

Tino's Mor

Jeg ville nok gå til lægen med det men jeg har virkelig ingen anelse om hvad det er ?

Kram og håber at det går over igen

Anmeld

6. juli 2011

Kløver

Anonym skriver:

Hej piger.
Jeg er en smule bekymret. Jeg er på p-piller og har efterhånden været det i mange år, min menstration har altid været ens mht hvornår jeg stopper på pillerne. Jeg har så lige haft min menstration, jeg blødte ikke særlig meget (jeg bløder for det meste en del mere), men det lugtede rigtig slemt.

Da det er slut har mig og kæresten sex, det svier en smule men jeg slår det hen. Jeg har så de sidste par dage haft lidt brunligt udflåd og det har bare lugtet langt væk. Men ikke nok med det er ulækkert, er jeg også bange for hvad der er galt.
Har i et godt svar? Skal jeg se det an, eller bør jeg gå til lægen? 

Knus

Jeg ville nok gå til lægen, måske det kan være svamp? eller måske noget andet, om ikke andet ville jeg få det tjekket

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Tino's Mor skriver:

Jeg ville nok gå til lægen med det men jeg har virkelig ingen anelse om hvad det er ?

Kram og håber at det går over igen

Okay tak, jeg må ringe til lægen i morgen.

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Maja84 skriver:

Jeg ville nok gå til lægen, måske det kan være svamp? eller måske noget andet, om ikke andet ville jeg få det tjekket

Okay tak for svaret, jeg ringer til lægen i morgen.

Anmeld

6. juli 2011

Tino's Mor

Anonym skriver:

Okay tak for svaret, jeg ringer til lægen i morgen.

Det lyder som en god ide'

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.