Overbring nyhed om graviditet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.214 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Mussen2

Jeg glæder mig helt vildt til at overbringe nyheden og at vi skal være forældre igen til mine forælder og svigerforældre og vil så gerne gøre det lidt specielt.

Første gang vil skulle være forældre gav vi en ramme med det kendte digt, du kan ikke fyldet få til denne ramme....

Hvad skal vi finde på denne gang??? Har tænkt på den med at give datterne trøjen på, hvor der står hun skal være storesøster, men jeg er usikker på den får den ønskede impulsive glædes følelse. Har hørt om flere, hvor trøjen ikke blev kommenteret, så derfor piger kom med jeres BEDSTE måde at afslører graviditeten på ved nr. 2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mussen2

Mussen2 skriver:

Jeg glæder mig helt vildt til at overbringe nyheden og at vi skal være forældre igen til mine forælder og svigerforældre og vil så gerne gøre det lidt specielt.

Første gang vil skulle være forældre gav vi en ramme med det kendte digt, du kan ikke fyldet få til denne ramme....

Hvad skal vi finde på denne gang??? Har tænkt på den med at give datterne trøjen på, hvor der står hun skal være storesøster, men jeg er usikker på den får den ønskede impulsive glædes følelse. Har hørt om flere, hvor trøjen ikke blev kommenteret, så derfor piger kom med jeres BEDSTE måde at afslører graviditeten på ved nr. 2

opski

Anmeld

8. juli 2011

Mussen2

Opper lige denne.

Kan det passer der slet ikke er nogen der har en god ide til at overbringe nyheden om at man skal være forældre igen

Anmeld

8. juli 2011

sismofutten

Jeg er overhoved ikke god til at finde på sådan noget - men synes det er så sjovt - har tidligere set at der har været nogle tråde herinde, så du må gå på jagt efter dem

Håber at I finde den helt rigtige måde at overbringe nyheden på

Og tillykke forresten

Anmeld

8. juli 2011

Nessie

Jeg ville have foreslået den med t-shirten, men kunne se at du ikke var helt lun på den.

Jeg var gravid sidste år, og vi fandt ud af det i New York, så da vi kom hjem, sagde vi til mine forældre, at vi havde en ekstra lille gave med hjem til dem, og gav dem en plastikpose med de 2 positive test i, som de sad og stirrede stumt på i et stykke tid

Anmeld

8. juli 2011

maria87

hvad med at gå ind på www.navnesutter.dk og find en en sut i kan lide i tre forskellige farver får man dem i, og  så skriv: tillykke med endnu et barnebarn... noget i den stil. man kan godt skrive en del hvis man udfylder alle tre linier, og så giv dem dem.. så har de os en sut liggende hvis barnet skal passes hos dem :

Anmeld

8. juli 2011

mizz-lillemor06

Mussen2 skriver:

ja vi have været væk en enkel overnatning da vi fandt ud af jeg var gravid og der have vi købt nogle sutter og pakket ind til hver af bedste forældre. de forstod det lige med det samme og blev jo selvfølgelig super glade..

Anmeld

8. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mussen2 skriver:

Kan du bruge ideer fra første gang?  Vi brugte ikke "Du skal være xxx" metoden, men nogle andre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.