Hva mærker i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.287 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

malenemusen

Hej piger, er lidt nysgerrig efter at vide om det jeg føler er ligesom jer andre.

Jeg synes jeg har konstant mens smerter om aftenen, og hvis jeg rejser mig hurtigt op fra sofaen så gør det somme tider bare nas

Heldigvis mærker jeg ikke rigtig noget i løbet af dagen, så det er bare dejligt 

Åhh jo, og så kan jeg forresten ikke børste tænder om morgenen, så er jeg lige ved at kaste op - det er sgu da sært er det ikke. Jeg prøver virkelig at overbevise mig selv om at det er latterligt når jeg står der med tandbørsten, men der er ikke rigtig noget at gøre.... hi hi....

Hva mærker i?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Babylil

Det mest fremtrædende jeg mærker, er meget ømme og spændte bryster. De føles som to oppustede balloner! Jeg kan ikke passe mine BH'er mere fordi mine bryster er blevet så store og de er så ømme, at for stramt tøj gør ondt på dem. Når jeg rejser mig efter jeg har ligget ned føles det som om, at mine bryster er ved at falde af De gør virkelig ondt, av av! Hi hi pylre pylre

Anmeld

6. juli 2011

Silja&Noam

Altså i min første Graviditet var jeg stort set syg Alle 9 mdr med opkast og virkelig slem bækkenløsning. Denne gang håber jeg på en bedre oplevelse i indtil videre har jeg mens smerter gennem hele dagen on and off. Hovedpine og ondt i lænden. Og så lidt ømme bryster og er sulten hele tiden.

Anmeld

7. juli 2011

Øst

Mine kommer meeeeget langsomt snigende.

Det startede med at mine brystvorter måske var en smule ømme. 

Nu er de ømme og mine bryster er nu os begyndt at blive ømme. Jeg er begyndt at få menslignende smerter flere gange om dagen, men det virker som om det kommer og går. Det samme med hovedpine og træthed. 

Anmeld

7. juli 2011

ønskebørn74

malenemusen skriver:

Hej piger, er lidt nysgerrig efter at vide om det jeg føler er ligesom jer andre.

Jeg synes jeg har konstant mens smerter om aftenen, og hvis jeg rejser mig hurtigt op fra sofaen så gør det somme tider bare nas

Heldigvis mærker jeg ikke rigtig noget i løbet af dagen, så det er bare dejligt 

Åhh jo, og så kan jeg forresten ikke børste tænder om morgenen, så er jeg lige ved at kaste op - det er sgu da sært er det ikke. Jeg prøver virkelig at overbevise mig selv om at det er latterligt når jeg står der med tandbørsten, men der er ikke rigtig noget at gøre.... hi hi....

Hva mærker i?

Jeg har også menssmerter on and off... Ligament smerter i lysken... Lidt ømme babelutter og meget tydelige blodårer på dem... Humørsvingninger... Kvalme og opkast... hedeflash... Avs når jeg rejser mig for hurtigt... Vild sexlyst... (men tør ikke).. Og så er det hvist det...

Anmeld

12. juli 2011

june1987

det er nogenlunde de samme, især voldsomme smerter i lænden står i flytning så det gør bare ondt over alt ved bækkent og lænden

Anmeld

12. juli 2011

maggie3

Ja, den med tandbørstningen kender jeg alt for godt fra min 1. graviditet. Denne gang har jeg kun oplevet det 1 morgen, før jeg testede positivt.

Ellers har jeg haft ømme bryster der stritter, og murren i underlivet.

Sally.

Anmeld

13. juli 2011

Frb

Jeg har en rolig mens murren og sommetider kan jeg mærke, at der er godt gang i fabrikken er begyndt at få hyppige vandladninger, tror måske at jeg har fået blærebetændelse (det skulle maskeres under graviditet). Ømme bryster, skal ud og finde nogle lidt større bh´er. Ligament smerter af og til i siddende tilstand, gør ret ondt, men skulle være helt normalt. Svag stænk af kvalme, særligt hvis jeg holder hovedet ned ad. Har tab mig en smule (2kg).

Det der med tandbørstning, prøv om i kan spytte så meget af tandpastaen ud også vende hovedet op ad, se efter et hjørne i lokalet. Det hjælper for mig, jeg lider en del af brækrefleks hvis jeg får noget ind der snipper drøblen men i skal passe på tænderne, for der er en vis risiko for udvikling af både huller i tænderne og tandkødsbetændelse under graviditeten og det forstærkes af manglende tandbørstning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.