puslepude fra babydan

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. juli 2011

Lone Jakobsen

HeidiØ skriver:

Aaaaiii, Barbapappa er bare det bedste  .. sikke et kup! ..

jaa jeg er bare så vilde med dem så selv om jeg egentligt havde 2 puslepuder så måtte jeg bare have den måske de har flere tilbage i din lokale fakta?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. juli 2011

HeidiØ

nutche skriver:

jaa jeg er bare så vilde med dem så selv om jeg egentligt havde 2 puslepuder så måtte jeg bare have den måske de har flere tilbage i din lokale fakta?

Jeg tror jeg vil gå ned og kigge idag  .. de er ret skod vores fakta, men man kan da være heldig! Hehe!..

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

HeidiØ skriver:

Jeg tror jeg vil gå ned og kigge idag  .. de er ret skod vores fakta, men man kan da være heldig! Hehe!..

vores er heldigvis blevet rigtig fin. men skal lige siges at det er længe siden de havde dem i deres reklame. derfor de var sat ned.... så det er slet ikke sikkert de har flere.

ville gerne kigge i vores. men kan se du bor så langt væk så det slet ikke kan betale sig for dig

Anmeld

9. juli 2011

HeidiØ

nutche skriver:

vores er heldigvis blevet rigtig fin. men skal lige siges at det er længe siden de havde dem i deres reklame. derfor de var sat ned.... så det er slet ikke sikkert de har flere.

ville gerne kigge i vores. men kan se du bor så langt væk så det slet ikke kan betale sig for dig

Ja, vores havde dem ikke - tror også jeg ville ha lagt mærke til den hvis det var længe siden! Tror lige jeg sætter min mor på sagen! .. hvor bor du da henne?

Anmeld

9. juli 2011

Lone Jakobsen

HeidiØ skriver:

Ja, vores havde dem ikke - tror også jeg ville ha lagt mærke til den hvis det var længe siden! Tror lige jeg sætter min mor på sagen! .. hvor bor du da henne?

jeg bor i Aulum mellem Herning og Holstebro

jeg låser annoncen her, da puslepuden er blevet reserveret, men du skriver bare privat hvis vi skal snakke videre om puslepuder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.