Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg står og skal lave en kage på lørdag, mangler en opskrift på noget frosting som man overtrække kagen med? Be om noget hjælp, har googlet m.m. Men der er så meget at vælge imellem.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
9 dl flormelis 2,5 dl kakao 180 g blødt smør 1,25 dl lun mælk 3 tsk. vanillesukker
Det hele kommes i en skål og piskes til en luftig creme
Som overstående opskrift, dog med usaltet smør. Gør den mindre kvalm/tung synes jeg.
Kan man komme noget farve i?
Skal bruge noget grønt nemlig..
Nogen der ved om frostingen bliver grøn, hvis man kommer grøn pastafarve i? Eller bliver det mere grumset pga. kakaoen? Jeg skal nemlig bruge noget grønt frosting til græs...
piadas skriver: Nogen der ved om frostingen bliver grøn, hvis man kommer grøn pastafarve i? Eller bliver det mere grumset pga. kakaoen? Jeg skal nemlig bruge noget grønt frosting til græs...
Du undlader bare kakaoen. Du kan bruge smeltet hvid chokolade i stedet for
Dot D skriver: Du undlader bare kakaoen. Du kan bruge smeltet hvid chokolade i stedet for
Super!
Hvad er forholdene så? Altså hvor meget smeltet hvid chokolade svarer 2½ dl. kakao til?
piadas skriver: Super! Hvad er forholdene så? Altså hvor meget smeltet hvid chokolade svarer 2½ dl. kakao til?
Ville nok bruge 200 gram hvid chokolade
Dot D skriver: Ville nok bruge 200 gram hvid chokolade
Ok, tak!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128