Planlagt graviditet - men nu vil han ikke!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

651 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Anonym trådstarter

Jeg står i den trælse situation at jeg fandt ud af at jeg er gravid i lørdags. Nu er det sådan at jeg i april fik fjernet min spiral, med henblik på en graviditet med min kæreste. Vi er lige flyttet og har i alt 7 sammenbragte børn. Han 4 og jeg 3. Mine 3 og hans den ældste bor hjemme ved os. Vi var begge enige om spiralen skulle fjernes og glædede os rigtig meget. For lidt over 14 dage siden skrev han at han glædede sig osv. 5 dage senere siger han at han ikke skal være far nu. Altså efter vi rent faktisk blev gravide. Jeg får så samme besked i lørdags, da jeg tog testen. Og står overfor valget om barnet eller abort og ham og mig resten af livet med dele og fælles børn.. Barnet er ønsket fra min side af, men det er han nu også. Synes det er en svær situation, da han siger det kan erstattes og rettes osv. Hvad ville i gøre i denne situation?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

2721

Har ingen kloge ord, men ville ikke smutte uden at sende et

Anmeld

6. juli 2011

mortilnoahogmelina

Hmm , han kan da ikke først sige a og senere b den holder jo ikke .
Han har selv været mand nok til at dyrke sex hvor af han vidste der ingen beskyttelse var da i planlagde graviditet og pludselig når der er to streger fortryder han , det skulle han nok have tænkt over en smule før .

Når du brænder så inderligt for det barn du bære på som jeg forstår det , så skal du beholde det , en abort vil følge dig resten af livet , og jeg taler af erfaring .
Jeg håber i finder en løsning på det .

I hvertfald stort kram

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

Ja, ønsker det brændende, men jeg ønsker jo også ham.. :/

Og synes det er ret skræmmende at stå alene med 4 børn, alle under 7 år. Puha en omgang. Men med vilje klarer man den vel? Ja, synes det er lidt svært og synes han stiller lidt af et ultimatum..

Vi er gået lidt skævt af hinanden, de sidste ca 14 dage, som er endt i mange skænderier, men synes ikke det skulle opveje med alt det positive vi har haft. Vi har aldrig tidligere haft direkte skænderier, men diskussioner.

Synes bare ikke han viser forståelse og hensyn. Da det jo er mig der skal lægge krop til og psyke, hvis jeg altså vælger aborten.

Svært valg!

Anmeld

6. juli 2011

Noneother

Ah´men altså.. Han kan da ikke bare gøre dig gravid med vilje, for så at forlange at du får en abort.

Unskyld mig, ved godt du har store følelser indblandet, hvilket bare gør det endnu mere svært og forvirrende.

men hold da helt op hvor er det bare narrøvsagtigt gjort af ham!! Jeg bli´r sgu helt harm. Regner han med at det er ligesom en tur til tandlægen sådan bare at få en abort??
Det er sgu da at lege med din psyke.

Jeg tror ikke der er nogen der kan bebrejde dig, hvis du vælger at beholde barnet. Det der er så meget for langt ude fra hans side!
Håber virkelig du har nogen omkring dig til at støtte dig op af..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.