Smerter/ømhed i underlivet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

825 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
6. juli 2011

Putomanen

Hej Tøser

Jeg har i en lille uges tid haft ondt/været meget øm i venstre side, lidt som en blanding mellem en meget lav sidestik og ægløsningssmerter.

Det er hverken menstruationssmerter eller ægløsningssmerter, og jeg kan mærke det hele tiden. Og så gør det ondt når jeg løber og har sex.

Er der nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det er? Jeg er begyndt at blive en smule frustreret over at rende rundt med smerter/ømhed hele tiden!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Putomanen skriver:

Hej Tøser

Jeg har i en lille uges tid haft ondt/været meget øm i venstre side, lidt som en blanding mellem en meget lav sidestik og ægløsningssmerter.

Det er hverken menstruationssmerter eller ægløsningssmerter, og jeg kan mærke det hele tiden. Og så gør det ondt når jeg løber og har sex.

Er der nogen der har prøvet noget lignende eller ved hvad det er? Jeg er begyndt at blive en smule frustreret over at rende rundt med smerter/ømhed hele tiden!

Kan det være en nerve der sidder i klemme? 

Anmeld

6. juli 2011

Putomanen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Kan det være en nerve der sidder i klemme? 

Nej, det havde jeg faktisk for nogle uger siden, og det er en helt anden følelse. Så plejer den også at "hopp".

Denne her sidder dybere inde, så at sige. Den sidder en smule længere inde mod navlen end dér, hvor hoftebenet stikker ud. Når jeg trykker bliver jeg øm.

Anmeld

6. juli 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Putomanen skriver:

Nej, det havde jeg faktisk for nogle uger siden, og det er en helt anden følelse. Så plejer den også at "hopp".

Denne her sidder dybere inde, så at sige. Den sidder en smule længere inde mod navlen end dér, hvor hoftebenet stikker ud. Når jeg trykker bliver jeg øm.

Hm, ved ikke hvad det så kan være 

Anmeld

6. juli 2011

Anonym

lyder som jeg havde det . for et par uger siden. jeg fik så min mens et par dage efter men gik sådan i 14 dag

Anmeld

6. juli 2011

Putomanen

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Hm, ved ikke hvad det så kan være 

Nej, jeg synes også at det er lidt mærkeligt. Hvis det var i kortere tid og senere, så havde jeg bare tænkt at det var ægløsningen, jeg kunne mærke. Kroppen er ikke til at finde ud af

Anmeld

6. juli 2011

Putomanen

Anonym skriver:

lyder som jeg havde det . for et par uger siden. jeg fik så min mens et par dage efter men gik sådan i 14 dag

Jeg havde min mens for 1½ uge siden ca, og jeg skulle få ægløsning i weekenden, så det er ikke begyndende mens smerter desværre.

Det er bare irriterende at gå med det så længe... Jeg håber ikke, at jeg hænger på det i 14 dage, ligesom dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.