frugt fra frost

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.331 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Kaufie

Må man (og må baby) spise frugt fra frost - altså fx blåbær uden at tilberede dem på en eller anden vis først?

Det er jo bedre end is..... 

Men var der ikke noget med nogen hindbær for noget tid siden???

Mette, med to (tidligere) frosne blåbær i maven - og stor lyst til at stille dem frem som eftermiddagssnack

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

linemus

Jeg har hørt om det med hindbær. Og jeg har også hørt, at det kun er hindbær. Hvorfor, ved jeg ikke. Jeg koger dem aldrig. Brugte ofte frosne blåbær til at køle havregrøden med - alle ungerne elskede pludselig havregrød

Synes det lyder som en god ide til snacks. Hvad med frosne bananer? Fx frys dem halve, så kan man sidde og gnave i sådan en. Eller frys dem i skiver, blend dem til softice-konsistens og vupti har du is (tilsæt evt. lidt vanille). Kan også tilsættes andre bær for anden smag/farve.

Anmeld

6. juli 2011

Kaufie

Tak for gode ideer Line

Jeg kogte en mos af blåbær og pære til Naja - William fik bare pæren . Stor succes ved begge!

Jeg følte mig en anelse overskudsagtig i dag - så jeg kogte også kødboller til Naja - og da de alligevel skulle fryses enkeltvis fik jeg også hakket et par meget modne (på nippet til udsmidningsklare) bananer i skiver og fik dem frosset ned så de er lige til at tage op og køre i en grød - eller bide af når gummerne (igen - Najas) gør nas pga tænder....

Anmeld

6. juli 2011

linemus

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.