At mærke baby...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

927 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Carl-Emil's mor

Hvornår har I for alvor virkelig kunne mærke baby rumle rundt inde i maven? 

Jeg havde igår aftes da jeg var 12+6 den vildeste oplevelse, baby holdt den VILDESTE fest med at rumle rundt og når man kæresten lagde øret ned på maven kunne han høre en masse sjove lyde... Den rykkede så meget rundt at jeg ikke kunne sove  Virkelig bare så hyggeligt og ret tidligt at mærke noget når man jo er første gangs 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

TbCp

Da jeg ventede min datter mærkede jeg hende første gang i uge 15. Op til der var det kun tarmene der rumlede og gav sig, som jeg lagde mærke til.... er du sikker på det ikke var det?

Denne her gang har jeg mærket den et par uger, er 11 uger på fredag. Som en fisk der lige svømmer forbi og slår med halen, eller en sommerfugl der snitter med en vinger... små blide berøringer/bevægelser.

Anmeld

6. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Da jeg ventede min datter mærkede jeg hende første gang i uge 15. Op til der var det kun tarmene der rumlede og gav sig, som jeg lagde mærke til.... er du sikker på det ikke var det?

Denne her gang har jeg mærket den et par uger, er 11 uger på fredag. Som en fisk der lige svømmer forbi og slår med halen, eller en sommerfugl der snitter med en vinger... små blide berøringer/bevægelser.

Jeg kunne ikke mærke noget uden på nej men kunne mærke den rykke rundt inden i, kæresten har en vane med at lytte på maven samme tidspunkter dagligt ca og igår var det helt andre lyde og jeg kunne ikke sove pga rumlen rundt...  det var ikke spark som sådan men rumsteren.. hende der scannede os sagde at det kunne man godt opleve når man er så ung som jeg er  men ja man ved jo ikke om det blot var en tarm eller baby der rumlede rundt 

Anmeld

6. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

Jeg kunne ikke mærke noget uden på nej men kunne mærke den rykke rundt inden i, kæresten har en vane med at lytte på maven samme tidspunkter dagligt ca og igår var det helt andre lyde og jeg kunne ikke sove pga rumlen rundt...  det var ikke spark som sådan men rumsteren.. hende der scannede os sagde at det kunne man godt opleve når man er så ung som jeg er  men ja man ved jo ikke om det blot var en tarm eller baby der rumlede rundt 

Da jeg havde fået min datter troede jeg faktisk kort tid efter at jeg var gravid igen... men fandt ud af at det bare var tarmene.... det føltes fuldstændig som små babyspark når der var luft i dem
Det var blot derfor jeg spurgte om det mon kunne være det..

Men der er jo nogen der mærker den lille tidligt og det er bare så skønt, så bliver det lidt mere virkeligt synes jeg
Og når far så også kan mærke den på et tidspunkt bliver det bare endnu federe!!!

Anmeld

6. juli 2011

Carl-Emil's mor

TbCp skriver:

Da jeg havde fået min datter troede jeg faktisk kort tid efter at jeg var gravid igen... men fandt ud af at det bare var tarmene.... det føltes fuldstændig som små babyspark når der var luft i dem
Det var blot derfor jeg spurgte om det mon kunne være det..

Men der er jo nogen der mærker den lille tidligt og det er bare så skønt, så bliver det lidt mere virkeligt synes jeg
Og når far så også kan mærke den på et tidspunkt bliver det bare endnu federe!!!

heheh det kunne det jo også sagtens have været.. er tidligere mavepatient med mavesår så er blevet lidt god til at skelne forskel på forskellige ting men kunne jo godt være en tarm.. men så rumlede den bare længe  heheh

ja det bliver fantastisk når far kan mærke det uden på 

Anmeld

6. juli 2011

TbCp

MorTilJanuar skriver:

heheh det kunne det jo også sagtens have været.. er tidligere mavepatient med mavesår så er blevet lidt god til at skelne forskel på forskellige ting men kunne jo godt være en tarm.. men så rumlede den bare længe  heheh

ja det bliver fantastisk når far kan mærke det uden på 

Så ved du jo hvad der foregår af ting derinde

Det er en fantastisk tid vi går i møde!
Jeg mærker den lille et par gange om dagen nu, glæder mig så meget til det bliver endnu mere og til man lige kan give den et lille nus tilbage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.