Vil lige dele min liste som jeg brugte da jeg ventede Nicklas. har rettet lidt til med de som man bestem ikke behøves til de første dage.
Håber i kan bruge den
Tøj i str 56-62
6 stk. bodystockings 4 sparkedragter 4 natdragter 2-3 stk. sweatshirts eller cardigans 6 par strømper Overtøj; jakke, fleecetrøje eller flyverdragt Hue 4-6 babysvøb 20 stofbleer – du kan ALDRIG få for mange!.¨ 2 pakker bleer – str. newborn eller mini Hyggeklude - nusseklud 2 stk. tisseunderlag – du skal mindst have et ekstra til at skifte med om natten 2 lagner og dynebetræk og sengetøj Babydyne gerne 2 stk Lift eller kørepose Barnevogn Babyalarm – super til udendørs brug eller til værelset Ammepude amme-bh og ammeindlæg Pulsbord Pulsepude Pulsetaske - en god ide at gøre den klar et par uger enden termin) Baby-badekar Badelagen - 2stk Engangsvaskeklude/skumklude - 2-4 pakker Vaskefad til puslebordet Vaskekulde - Ikea har nogle fine 10 for 25kr Babyolie Babysalve- penthanol creme Babytermometer Sikkerhedsvatpinde Sutteflaske- men kan godt vente til efter fødsel da mna jo ikke ved om man får brug for dem Ammebrik Sutter Autostol Fleecedragt (som os med termin tæt på oktober Evt. kørepose Hue – som dækker helt ned af nakken Vanter Lammeskind eller fleecetæppe til barnevognen. Bemærk dog at lammeskind kan have en allergi-risiko Evt. uldbodystockings. Varme og bløde og tørrer hurtigt
Anmeld