Danefæ regnjakke - hvilken skal jeg vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
6. juli 2011

_-Kathrine-_

Nu er det ikke lige det bedste billede, men det eneste af mig og min elskede jakke... så døm selv

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Lunae

_-Kathrine-_ skriver:

Nu er det ikke lige det bedste billede, men det eneste af mig og min elskede jakke... så døm selv

Den er da så flot til dig! Du ser da overhovedet ikke stor ud! Du sælger jakken godt

Anmeld

6. juli 2011

_-Kathrine-_

Lunae skriver:

Den er da så flot til dig! Du ser da overhovedet ikke stor ud! Du sælger jakken godt

Mange tak  

Anmeld

6. juli 2011

4xGreve

Lunae skriver:

Det er også umiddelbart den jeg hælder mest til, men jeg er i tvivl! helt vild!

Manden min siger den helt lilla, men synes måske den er lidt kedelig, når man skal betale så mange penge for en regnjakke

syntes personligt at 2éren er mest elegant og stilet men det er bare min personlig mening og ja vil nok også sige 1éren er lidt for kedelig...

Anmeld

6. juli 2011

mortilmange

Jeg kan rigtig godt lide nr 2 

Anmeld

6. juli 2011

JustAnotherName

Jeg personligt ville nok vælge denne - nr. 2 

Ellers ville jeg nok vælge den 3' ......men syntes bare den bliver lidt for "børne-glad" i farverne. Det ville nok klæde min datter bedre, end mig som voksen, syntes jeg (no offense) 

Anmeld

6. juli 2011

Mi

Jeg syntes at det kommer an på hvordan du er som person.

Hvis du ikke har lyst til at gøre opmærksom på dig selv, lidt indadvendt, så syntes jeg den første er bedst.

Den sidste er super fed, og skriger lidt, at jeg er udadvendt og tør sku godt. Så er det sådan du ser dig selv, så er den bedst.

Den midterste er flot, men ikke nær så prangende som nr 3

Anmeld

6. juli 2011

lhn89

Jeg synes helt sikkert billede 2

Venlig hilsen Louise

louisehartmann.dk

Anmeld

6. juli 2011

Kløver

Lunae skriver:

Så har jeg besluttet mig for, at jeg vil eje en af de fine regnjakker fra Danefæ, men kan ikke rigtig beslutte mig for hvilken jeg skal vælge! Hjælp mig - hvilken synes i er pænest?

Ud fra dit billede, tror jeg nr ville klæde dig supergodt, men synes alle 3 er fine

Anmeld

7. juli 2011

Lunae

WiitrioeN skriver:

syntes personligt at 2éren er mest elegant og stilet men det er bare min personlig mening og ja vil nok også sige 1éren er lidt for kedelig...

Præcis! Er også lidt bange for at 3eren bliver lidt for "festlig" for mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.