Fødselsdagen i mandags

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

linemus

Takker for alle hilsnerne Pigerne havde en super dag og fik besøg af hele børnehaven - 12 stk. børn blev det til, så det var cirka halvdelen Det var bare så hyggeligt, vejret var pragtfuldt, og de var rigtig gode til at lege allesammen. Jeg var lidt spændt på, om de ville spise min veganske pizza uden ost, men det røg lige ned uden bemærkninger, og det samme gjorde kagen. Familiefødselsdagen holder vi på lørdag. Her kommer lige lidt pics fra dagen (ja, det er så moren, der er gået omkuld i haven efterfølgende).

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Kaufie

Det ser ud til at have været en dejlig (og hård?) dag.....

Jeg bliver sådan lidt øv over at de ikke tager ud til fødselsdage i vores børnehave..... Det ser så hyggeligt ud!

Anmeld

11. juli 2011

Lulle25

Super skønne billeder og dejlige unger. Sikke en fin kage, er ikke vild med hello kitty, men synes faktisk kagen er rigtig fin og er da sikker på pigerne var elle vilde

Anmeld

12. juli 2011

birgittemarie

Dejlige billeder og knaldeflot Kittykage! Hvor er de et par lækre tvillinger og hvor har I en fed have! I love.

Knus B

Anmeld

12. juli 2011

linemus

Kaufie skriver:

Det ser ud til at have været en dejlig (og hård?) dag.....

Jeg bliver sådan lidt øv over at de ikke tager ud til fødselsdage i vores børnehave..... Det ser så hyggeligt ud!

Ja, det var en dejlig dag - og hård, men nok mest fordi jeg ikke nåede i seng inden

I kan jo invitere børnene i hans gruppe til fødselsdag. Men det er nu rart, at der er pædagoger med - der var ikke så megen holden øje med børnene (eller tørre r..). Det er første gang vi prøver det, men pigerne har jo set Sebastian holde fødselsdag for vennerne, så det var for at de kunne få fornøjelsen af at have venner med hjemme, men samtidig undgå at holde fødselsdag for så små venner. Det venter vi med til næste år.

Anmeld

12. juli 2011

linemus

Lulle25 skriver:

Super skønne billeder og dejlige unger. Sikke en fin kage, er ikke vild med hello kitty, men synes faktisk kagen er rigtig fin og er da sikker på pigerne var elle vilde

Tusind tak Ja, de var ellevilde

Anmeld

12. juli 2011

linemus

birgittemarie skriver:

Dejlige billeder og knaldeflot Kittykage! Hvor er de et par lækre tvillinger og hvor har I en fed have! I love.

Knus B

Tak søde BM. Du skal være velkommen til at komme og lege i min have. Vi har lige fået en hængekøje

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.