Maven ændre form? :/

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

519 visninger
5 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

HeidiØ

Jeg synes min mave er begyndt at ændre form .. synes den var så rund og fin, nu er det som om den er flad ved navlen og så buler den lidt mere i siderne og foroven!! Derudover blir den også hårdere og hårdere synes jeg!
Andre der er enige eller har prøvet noget lignende?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Nettemor

kan det ikke være fordi din bebs ligger på en sjov måde? min mave den var i hvert fald sjældent den samme form mere end en dag af gangen (max) fordi den bette møffede sådan rundt.

Anmeld

6. juli 2011

HeidiØ

nettemor skriver:

kan det ikke være fordi din bebs ligger på en sjov måde? min mave den var i hvert fald sjældent den samme form mere end en dag af gangen (max) fordi den bette møffede sådan rundt.

Synes bare den har været sådan i 3 dage - men jooh, det kan da godt være han endelig er blevet træt af at ligge i venstre side

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

HeidiØ skriver:

Synes bare den har været sådan i 3 dage - men jooh, det kan da godt være han endelig er blevet træt af at ligge i venstre side

men du kan jo prøve at puffe lidt til ham hvis det er en ubehagelig måde han ligger

Anmeld

6. juli 2011

HeidiØ

nettemor skriver:

men du kan jo prøve at puffe lidt til ham hvis det er en ubehagelig måde han ligger

Det er det såmænd ikke, synes bare det ser helt skørt ud

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

HeidiØ skriver:

Det er det såmænd ikke, synes bare det ser helt skørt ud

hehe ja det ser mega skørt ud. og når de bevæger sig så hele maven ligner noget for det ydre rum det er rigtig sjovt. min mave var altid skæv om morgenen (jeg sov jo på siden så det gjorde bebsen åbenbart også )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.