Når maven er i vejen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.070 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Camillakn

Jeg Elsker min mave overalt på jorden og det dejlige liv som jeg har i den. Men hold da op hvor er der mange ting man ikke må.

Vi skal ikke til udlandet men vil gerne have nogle lækre sommeroplevelser, (endags oplevelser). Men diverse forlystelses parker er No go, jeg kan jo selvfølgelig glæde mig over alle de andre der kan prøve det hele.

Men kom endelig med nogle gode ideer Og jeg er frisk på hele Danmark (uden bornholm) . Heh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. juli 2011

Angelspot

Camillakn skriver:

Jeg Elsker min mave overalt på jorden og det dejlige liv som jeg har i den. Men hold da op hvor er der mange ting man ikke må.

Vi skal ikke til udlandet men vil gerne have nogle lækre sommeroplevelser, (endags oplevelser). Men diverse forlystelses parker er No go, jeg kan jo selvfølgelig glæde mig over alle de andre der kan prøve det hele.

Men kom endelig med nogle gode ideer Og jeg er frisk på hele Danmark (uden bornholm) . Heh

Tror man selv skal vurdere hvad man må og ikke må. Jeg havde tendens til at blive lidt for sippet og her bagefter kan jeg godt e det nok ikke altid var lige nødvendigt. For man behøver ikke gå rundt med bobleplast om livet i 9 mdr, det vil også være for kedeligt. Undgå alt hvad der rykker i kroppen og skal strammes om livet og smut du så ellers ud og elsk sommervejret og nyd din mave kan blive luftet

Anmeld

8. juli 2011

ano14316

Jeg følger lige med her... 

jeg holder meget af at være gravid, men maven kan altså godt være lidt irriterende.. 

Idag var jeg ude at ride med hold og en af piger falder så af - det er jo hvad det sker, jeg hopper selvfølgelig straks af for at hjælpe hende op og tjekke at der ikke er sket noget, og først bagefter kommer jeg i tanke om at det vidst ikke var helt gennemtænkt at ride ud med et hold alene, for nu kan jeg ikke komme op igen, da der ikke er noget at kravle op på Så måtte trække hesten vildt langt, indtil der kom en der kunne ride hesten og holdet hjem.. 

men det var så sidste gang jeg red ud alene inden termin 

er i dag 26+1

Anmeld

8. juli 2011

Fenja09

Vi skal også være hjemme her i sommer og jeg synes faktisk der er mange ting man kan lave, selvom man er gravid. Det eneste der irritere mig er at jeg er begyndt at få så pokkers ondt i fødderne efter meget kort tids aktivitet, så det er nok det der begrænser mig mere end det at have gravid mave.

Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor, men der er ( i Jylland) f.eks Hjerl Hede, Jesperhus, div. vandland, stranden ( evt. Løkken og Blokhus), Ree Park, Zoo, Skagen: Råbjerg Mile, Den Tilsandede Kirke, Grenen, Ørnereservatet, Randers Regnskov, det nye "Elvis" hus, Aros, Vikingecenter, Nordsømuseet, Læsø m.m

/Fenja

Anmeld

10. juli 2011

Camillakn

Fenja09 skriver:

Vi skal også være hjemme her i sommer og jeg synes faktisk der er mange ting man kan lave, selvom man er gravid. Det eneste der irritere mig er at jeg er begyndt at få så pokkers ondt i fødderne efter meget kort tids aktivitet, så det er nok det der begrænser mig mere end det at have gravid mave.

Nu ved jeg ikke hvor i landet i bor, men der er ( i Jylland) f.eks Hjerl Hede, Jesperhus, div. vandland, stranden ( evt. Løkken og Blokhus), Ree Park, Zoo, Skagen: Råbjerg Mile, Den Tilsandede Kirke, Grenen, Ørnereservatet, Randers Regnskov, det nye "Elvis" hus, Aros, Vikingecenter, Nordsømuseet, Læsø m.m

/Fenja

Fandt frem til at vi i hvert fald ska i Ree park. (bor i Århus)
Og så ska vi da lige se Randers Graceland. Men ja, det blir nok en masse stranden, vi har heldigvis lånt en bil i uge 29 ellers var det nok svært at komme ud og opleve en masse.

Og har da os tænkt at en tur til skagen kunne være fedt, har aldrig været på skagen .

Anmeld

10. juli 2011

Fenja09

Camillakn skriver:

Fandt frem til at vi i hvert fald ska i Ree park. (bor i Århus)
Og så ska vi da lige se Randers Graceland. Men ja, det blir nok en masse stranden, vi har heldigvis lånt en bil i uge 29 ellers var det nok svært at komme ud og opleve en masse.

Og har da os tænkt at en tur til skagen kunne være fedt, har aldrig været på skagen .

Jeg kunne også godt tænke mig at komme en tur til Ree Park der har jeg aldrig været, men har hørt meget godt om det

Nu bor vi i Nordjylland, så har været i Skagen mange gange, det er et super skønt sted og der er masser at se på også selvom man ikke tager til de div. seværdigheder. Kan kun anbefales

Anmeld

12. juli 2011

Camillakn

Fenja09 skriver:

Jeg kunne også godt tænke mig at komme en tur til Ree Park der har jeg aldrig været, men har hørt meget godt om det

Nu bor vi i Nordjylland, så har været i Skagen mange gange, det er et super skønt sted og der er masser at se på også selvom man ikke tager til de div. seværdigheder. Kan kun anbefales

Vi har aftalt at skagen venter lidt endnu, og så må det blive en romantisk weekend i stedet for . Så vi rigtig kan opleve skagen .

Anmeld

12. juli 2011

Mettefpigen

Jaa glæder mig også til at kunne komme i forlystelser igen

Her i maj var vi i Lalandia  Det var rigtig sjovt og hyggeligt....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.