snøft snøft....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

397 visninger
3 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

VNB

sidder lige endnu engang og fælder tårer over at se de små stakkels børn som lige nu lider under tørken i Afrika!!!

Hold kæft mand hvor er det altså bare TRAGISK! De dør jo som fluer, og hjælpeorganisationerne kan slet slet ikke følge med mere....

Jeg kan slet slet ikke tåle at se de små tynde triste babyer, som burde være buttede og glade!  

Samtidig får jeg på en eller anden måde sådan en mærkelig dårlig samvittighed når jeg så sidder og giver min søn mad og drikke, og han får lov til at sidde og lege lidt med det, spytte vandet ud osv osv....  

jeg VED godt at man ikke kan sammenligne hans liv med deres... Min søn skal jo have lov til at lære at spise selv - hvilket jo medfører at han skal klatte lidt med maden, spilde vandet osv osv...

men alligevel så kan jeg ikke lade vær med at føle mig lidt grådig og selvvisk....  (selvom jeg jo også godt ved at det ikke er min skyld de er plaget af tørke og mange års dårlige leveforhold....)

Hvor skal man da være LYKKELIG for at man er født i et land hvor man ingen nød lider (ihvertfald ikke på den måde..)

puha, jeg ville sådan ønske at man kunne hjælpe dem dernede. (er allerede medlem af Amnesty og red barnet, men det rækker jo ikke til en flyvende fis)

hvis jeg kunne ville jeg sende den største spanfuld vand og mad ned til dem med det samme!

hmm ja... ville bare lige ud med det, da det faktisk virkelig rører mig rigtig meget i mit moderhjerte at se de stakkels små børn!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Smil

Profilbillede for Smil

Jeg kunne ikke være mere enig med dig... Det er så frygteligt, det der sker dernede lige nu..  Og det går virkelig i ens "morhjerte"...

Jeg ville også ønske, der var mere, man som enkel person kunne gøre for at hjælpe..

Masser af tanker og "regnvejrsdans" af sted til de små sulte børn i Afrika..

Anmeld

6. juli 2011

VNB

Smil skriver:

Jeg kunne ikke være mere enig med dig... Det er så frygteligt, det der sker dernede lige nu..  Og det går virkelig i ens "morhjerte"...

Jeg ville også ønske, der var mere, man som enkel person kunne gøre for at hjælpe..

Masser af tanker og "regnvejrsdans" af sted til de små sulte børn i Afrika..

ja det skærer virkelig i ens moderhjerte....

Især fordi at de små børn jo er fuldstændige uskyldige, ikke kun iforhold til tørken, men også at de slet ikke burde være en del af alt den uenighed og balade som foregår dernede....

Jeg danser med i din regndans

Anmeld

6. juli 2011

lukasmor

Ja det er sgu tragisk

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.