hjælp til en bakterie i urin

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.033 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Anonym trådstarter

hej piger,

jeg var i går til mit sidste læge besøg og skulle i den forbindelse jo aflevere en urin prøve, den gav så udslag +1 ved noget som lægen sagde hed strafikokker ?? det er her i må hjælpe mig, jeg er ikke helt sikker på det var det han sagde og jeg er slet ikke sikker påp stavemåden så google kan ikke hjælpe mig - men i hvert fald er det en bakterie og jeg skal aflevere en ny prøve men jeg ville godt læse lidt om den bakterie, kan i ikke hjælpe mig :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

AndreasMor84

Han mente nok Stafylokokker  og det er som regel et tegn på blærebetændelse

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

jeg syntes bare ikke det var sådan han udtalte det, nærmere noget der hed straf..... og mere kan jeg ikke huske :-(

Anmeld

6. juli 2011

Christine

Anonym skriver:

hej piger,

jeg var i går til mit sidste læge besøg og skulle i den forbindelse jo aflevere en urin prøve, den gav så udslag +1 ved noget som lægen sagde hed strafikokker ?? det er her i må hjælpe mig, jeg er ikke helt sikker på det var det han sagde og jeg er slet ikke sikker påp stavemåden så google kan ikke hjælpe mig - men i hvert fald er det en bakterie og jeg skal aflevere en ny prøve men jeg ville godt læse lidt om den bakterie, kan i ikke hjælpe mig :-)

Der er også noget der hedder streptokokker eller noget i den stil. Tror det er dén der er ved blærebetændelse. Stafylokokker er i hvert fald noget værre skidt noget og mere sjældent, så det ville han nok reagere mere på tror jeg..?

Anmeld

6. juli 2011

mamiolvi

Prøv og google urinvejsinfekt ion og urin stix så kommer der nok noget frem...

Anmeld

6. juli 2011

Anonym trådstarter

det var lige præcis streptokokker jeg ledte efter, tak :-)

nogen af jer som har erfaringer med det ? har læst lidt på nettet men det skulle jeg da ikke ha gjort for nu er jeg da helt nervøs.

vil gerne høre fra jer herinde hvis i ogsåp har, eller har haft streptokokker i urinen ??

Anmeld

6. juli 2011

Fenja09

Jeg har fundet lidt om det her som du kan læse, hvis du ønsker det

http://www.apoteket.dk/KropOgHelbred/Gravid%20og%20baby/Din%20graviditet/Infektioner%20under%20graviditet.aspx

Du skal lige scrolle lidt ned så kommer der er afsnit om streptokokker.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.