specialkoebmanden.dk vs. dinkage.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.387 visninger
20 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Nettemor

hvad syns i er det bedste. bedste priser, bedste service og kortest leveringstid. .

kon frisk piger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

AndreasMor84

Dinkage

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

Solstråle2011 skriver:

Dinkage

nogen speciel grund?

Anmeld

6. juli 2011

Den lykkelige

Jeg har handlet 4 gange hos specialkøbmanden og 3 af gangene gik der vildt lang tid før det kom.. jeg havde på et tidspunkt bestilt for 900 kr og der gik over 14 dage før jeg ringede dertil og spurgte hvor det blev af.. han sagde" arh kan godt huske din lange ordre, vi er ved at færdiggøre den"...  Og de andre gange var det fordi en af de vare jeg havde bestilt var udsolgt.. men så kan de da ringe med det samme og sige det også sende det de nu engang har..
Derudover har jeg to gange sendt noget retur og der gik en måned, ringede så og spurgte om de havde fået det og hvornår de penge ville gå ind.. så siger han "ja ja de er kommet, men vi tager ikke fødevarer retur".. Grrrrr... så kunne de jo havde ringet med det samme og sagt det!!!! Ja undskyld mit sure opstød..
Din kage har jeg aldrig haft problemer med!!! Men synes bare specialkøbmanden har så mange ting..

Anmeld

6. juli 2011

marloutti

Helt klart er dinkage.dk bedst!!

I uge 24 bestilte jeg bogstav-udstikkere hos specielkøbmanden. De ringede i uge 25 og sagde de først ville få dem hjem først i uge 26 og så ville jeg få dem sidst på ugen. Jeg ringede til dem i går, tirsdag uge 27. Han sagde de stadig ikke havde fået dem og nu stod de med vandskade, så han vidste ikke hvornår jeg kunne få dem... Rimelig træls, da jeg altså skal bruge dem snart!!! Men i morges var der så en mail om at de er afsendt... Lidt længe at vente synes jeg. Og så virker det lidt som om han havde glemt det...

Men nu glæder jeg mig bare til at komme i gang med at trykke bogstaver ud!!!

Anmeld

6. juli 2011

AndreasMor84

nettemor skriver:

nogen speciel grund?

God service og gode priser

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

Den lykkelige skriver:

Jeg har handlet 4 gange hos specialkøbmanden og 3 af gangene gik der vildt lang tid før det kom.. jeg havde på et tidspunkt bestilt for 900 kr og der gik over 14 dage før jeg ringede dertil og spurgte hvor det blev af.. han sagde" arh kan godt huske din lange ordre, vi er ved at færdiggøre den"...  Og de andre gange var det fordi en af de vare jeg havde bestilt var udsolgt.. men så kan de da ringe med det samme og sige det også sende det de nu engang har..
Derudover har jeg to gange sendt noget retur og der gik en måned, ringede så og spurgte om de havde fået det og hvornår de penge ville gå ind.. så siger han "ja ja de er kommet, men vi tager ikke fødevarer retur".. Grrrrr... så kunne de jo havde ringet med det samme og sagt det!!!! Ja undskyld mit sure opstød..
Din kage har jeg aldrig haft problemer med!!! Men synes bare specialkøbmanden har så mange ting..

ja okay. kunne godt virke som om han har lidt for meget om ørene.. men det skal jo ikke gå ud over hans kunder.

tak for svar. tror jeg tjekker dinkage.dk først..

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

Solstråle2011 skriver:

God service og gode priser

tak skal du ha

Anmeld

6. juli 2011

Nettemor

marloutti skriver:

Helt klart er dinkage.dk bedst!!

I uge 24 bestilte jeg bogstav-udstikkere hos specielkøbmanden. De ringede i uge 25 og sagde de først ville få dem hjem først i uge 26 og så ville jeg få dem sidst på ugen. Jeg ringede til dem i går, tirsdag uge 27. Han sagde de stadig ikke havde fået dem og nu stod de med vandskade, så han vidste ikke hvornår jeg kunne få dem... Rimelig træls, da jeg altså skal bruge dem snart!!! Men i morges var der så en mail om at de er afsendt... Lidt længe at vente synes jeg. Og så virker det lidt som om han havde glemt det...

Men nu glæder jeg mig bare til at komme i gang med at trykke bogstaver ud!!!

ja det er ikke helt iorden. håber da du snart får dine udstikkere..!

tak for svar.

Anmeld

6. juli 2011

marloutti

nettemor skriver:

ja det er ikke helt iorden. håber da du snart får dine udstikkere..!

tak for svar.

Ja, de skulle meget gerne komme i denne uge!! Så lidt, så lidt..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.