Andre hjemmegående i Børkop/Vejle/Fredericia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.478 visninger
4 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Lykkeis

Er der andre hjemmegående mødre i trekantsområdet, som kunne tænke sig at mødes i ny og næ? Jeg er pt. På barsel, men påtænker derefter at blive hjemmegående. Kan bare ikke have det helt ok med at gå tilbage til arbejdsmarkedet med dertilhørende stress og knap så megen overskud og nærhed/tid med børnene. Min mand arbejder 6 ud af ugens 7 dage, fra tidlig morgen til aftensmaden skal være på bordet. Har 2 børn (1 dreng på snart 5 år og 1 pige på snartv6 mdr.) og 1 bonusbarn (dreng på 12 år)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Mi

Jeg er hjemmegående men bor i Varde, så det er lidt langt væk. Ville bare lige oppe den for dig

Anmeld

6. juli 2011

de-wett

Lykkeis skriver:

Er der andre hjemmegående mødre i trekantsområdet, som kunne tænke sig at mødes i ny og næ? Jeg er pt. På barsel, men påtænker derefter at blive hjemmegående. Kan bare ikke have det helt ok med at gå tilbage til arbejdsmarkedet med dertilhørende stress og knap så megen overskud og nærhed/tid med børnene. Min mand arbejder 6 ud af ugens 7 dage, fra tidlig morgen til aftensmaden skal være på bordet. Har 2 børn (1 dreng på snart 5 år og 1 pige på snartv6 mdr.) og 1 bonusbarn (dreng på 12 år)

Jeg er hjemmegående i vejle (ødsted)  Til min datter caroline på 7 måneder

Anmeld

6. juli 2011

Janni.

Jeg er pt hjemmegående, barsel - har en søn på snart 4 mdr. Jeg bor 30 km fra Vejle

Anmeld

4. oktober 2011

hannesside

Hej

Jeg er også hjemmegående og bor i Fredericia. Jeg har 3 drenge på 3,5 og 7 år og har valgt at gå hjemme siden jeg fik mit 3. barn. Vi er netop flyttet til Fredericia fra Farum på sjælland og har boet her et halvt år nu og er heldigvis alle faldet godt til. så .... hej fra os. )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.