Er så spændt:O)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.759 visninger
10 svar
0 synes godt om
6. juli 2011

Louise Diana Ovesen

Jeg har taget den beslutnig at jeg vil være alene mor:O) Og vil insemineres i Århus sidst på året ved Liza.

Er så spænd og kan næsten ikke vente

Jeg vil hører om der er nogle af jer, har har været i homon behandling.

Hvor mange forsøg var i igennem før i blev gravid?

Håber i kan hjælpe mig lidt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. juli 2011

Becks

Louise Diana Ovesen skriver:

Jeg har taget den beslutnig at jeg vil være alene mor:O) Og vil insemineres i Århus sidst på året ved Liza.

Jeg har ikke selv prøvet det endnu - Men jeg vil bare sige tillykke med beslutningen   Jeg skal selv insemineres med donor sæd i denne her måned.

Jeg ved, at jeg skal have nogle piller i 5 dage fra 2 eller 3 mens dag, men det er fordi jeg har pco, at jeg skal det!

Held og lykke, glæder mig til og følge dig

Dorthemus og KaMa har begge børn i dag efter donor behandling. Mutti2b har været igang og skal igen og der er andre herinde også, håber du får de svar du søger

Anmeld

6. juli 2011

Louise Diana Ovesen

Rigtig mange tak for det hurtige svar

Og ja, det hele er jo meget nyt i nu Har ikke fortalt det til så mange. Men har det rigtig godt med min beslutning, og glæder mig rigtig meget til at komme igang. Fik taget blodprøåver i sidate uge, og skal har svar dem, på torsdag

Anmeld

7. juli 2011

Vial

Du er velkommen til at skrive privat, hvis du vil. Har selv tvillinger efter hormonbehandling og donorinseminering. Gravid i første forsøg. Sunde og raske søn og datter :-))

Anmeld

7. juli 2011

Lone Jakobsen

kender ikke noget til det, men ville bare ønske dig held og lykke med det hele.

jeg synes det er SÅ flot en beslutning at tage, og jeg har utrolig stor respekt for dem der vælger den måde at få børn på.

Anmeld

7. juli 2011

Louise Diana Ovesen

Rigtig mange tak for de gode ord Da jeg allerede har mødt lidt modstand. Men det laver ikke om på min belutning

Fik svar på blodprøver idag, og alt var som det skulle være

Anmeld

9. juli 2011

Becks

Rigtig mange tak for de gode ord Da jeg allerede har mødt lidt modstand. Men det laver ikke om på min belutning

Fik svar på blodprøver idag, og alt var som det skulle være

Dejligt alt var som det skulle

Hvor hører du til henne?

Jeg skal insemineres på www.copenhagenfertilitycenter.com KaMA herinde, anbefalede dem - Og det er jeg hende evigt taknemmelig for  De er så søde derinde..

Lige et råd, hvis du ikke ved det, hvis du kører musen over det indlæg du vil svarer på, kan du trykke på citer, så får personen en besked om at du har svaret

Anmeld

9. juli 2011

Louise Diana Ovesen

Tutter skriver:

Dejligt alt var som det skulle

Hvor hører du til henne?

Jeg skal insemineres på www.copenhagenfertilitycenter.com KaMA herinde, anbefalede dem - Og det er jeg hende evigt taknemmelig for  De er så søde derinde..

Lige et råd, hvis du ikke ved det, hvis du kører musen over det indlæg du vil svarer på, kan du trykke på citer, så får personen en besked om at du har svaret

Ja, det var rigtig dejligt

Jeg er ved Dierskliniken ned i Århus, ved Liza De er så søde der nede, og glæder mig rigtig meget til at komme i gang

Men de blodprøver var først skridt

Anmeld

18. juli 2011

sus73

Tillykke med din beslutning

Jeg er selv i gang - har været igennem 4 IUI og venter nu på at komme til 5. behandling. Desværre er min krop i kaos, og jeg har ikke haft mens i månedsvis. Til de første 3 forsøg fik jeg mild hormonbehandling, 4. forsøg ingen, og til 5. forsøg skal jeg have en anden type hormoner (sprøjter) for at få mere gang i mit system. Lige nu er jeg sat på p-piller, for at kunne fremprovokere en mens efter 3 uger.

Bare skriv hvis du vil vide noget om processen.

Anmeld

18. juli 2011

Muffin_girl

Vil bare ønske dig tillykke.. Syntes det er den fedeste beslutning.. Ville jeg også gøre hvis jeg var alene 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.